ירידות בסיום המסחר בבורסה בת"א; אל-על ירדה בכ-4%

תנודתיות בפתיחה בוול סטריט; מגמה מעורבת בבורסות אירופה ■ שבוע עמוס בשווקים עם דברים מאת נשיא ארה"ב טראמפ, יו"רית הפד ילן ודוח התעסוקה האמריקאי לחודש פברואר ■  בנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

מגמה שלילית נרשמה היום (ב') בבורסת תל-אביב, על רקע ירידות השערים שחתמו הבוקר את המסחר בבורסות אסיה, מגמה מעורבת בבורסות אירופה ותנודתיות נרשמת בוול סטריט. בנק ישראל פרסם את החלטת הריבית, ובהתאם לתחזיות המוקדמות הותיר אותה ללא שינוי בשיעור של 0.1%. 

 

שבוע מסחר עמוס צפוי בשווקים, עם הופעה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בקונגרס האמריקאי מחר, ובהמשך דברים מאת יו"רית הפדרל ריזרב ג'נט ילן וסגנה סטנלי פישר. ביום שישי יפורסם דוח התעסוקה האמריקאי לחודש פברואר.

מניית אל-על  המשיכה לאבד גובה ונסחרה במחזור גדול מהרגיל. 

מניות "לוויתן", דלק קידוחים , אבנר  ורציו , ריכזו עניין ורושמות ירידות על רקע הודעת נובל אנרג'י ביום חמישי האחרון על התחייבות סופית למימון פיתוח שלב א'11 של שדה הגז, בעלות כוללת של כ-3.755 מיליארד דולר.

מניית לפידות  המשיכה להיות במוקד על רקע הודעתה מאתמול על פרויקט שהיא מתעתדת לבצע עבור חברת המים הלאומית מקורות. לפי הערכת הנהלת לפידות, הפרויקט יגיע לכ-100 מיליון שקל. מניית לפידות הגיבה בחיוב לדיווח וסגרה אתמול בעלייה של כ-7.5%.