תמר רשף תנהל את הפעילות העסקית של דאטורמה ישראל

פורשת אחרי עשור במשרד הפרסום אדלר-חומסקי ■ רשף: "אדלר-חומסקי היה לי בית, אבל אחרי שנים מצאתי אתגר חדש שבו אני יכולה למנף את הניסיון שלי בחברה חכמה"

תמר רשף / צילום: איל יצהר
תמר רשף / צילום: איל יצהר

תמר רשף, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצת אדלר-חומסקי, שהייתה אמונה על איתור סטארט-אפים להשקעה של הקבוצה, פורשת מתפקידה לטובת ניהול הפעילות העסקית המקומית של דאטורמה ישראל - כך נודע ל"גלובס".

דאטורמה היא סטארט-אפ ישראלי מתחום ה-Marketing Analytics שנוסד לפני כ-4 שנים. הפלטפורמה שפיתחה נותנת למחלקות השיווק אפשרות לחבר את כל מקורות המידע, כמו טלוויזיה, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ו-CRM, ולייצר מקור אחד המאפשר ניתוח, דיווח וקבלת החלטות יעילים יותר עבור משווקים, סוכנויות פרסום, חברות טכנולוגיה ואתרים. השילוב של מערכת ניהול מידע מקצה לקצה, בינה מלאכותית וביצועים מהירים אמור לאפשר לאנשי שיווק בכל הרמות לחבר, לנתח ולפעול לרוחב כל המידע הזורם לארגון.

יצוין כי לא מדובר בסטארט-אפ בשלב ראשוני. דאטורמה כבר פועלת ב-16 ארצות, מעסיקה 200 עובדים ומתהדרת בלקוחות כגון IBM, לוריאל, נייקי, פורסקוור, יאהו יפן וגו דדי.

המערכת אינה מיועדת רק למשווקים גדולים, אלא גם לחברות פרסום שאמורות לספק אינפורמציה ללקוחות, ולכן במערכות עושים שימוש גם בגופים כמו WPP - משם גם נולד הקשר עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

למרות ההצלחה השיווקית של דאטורמה בחו"ל, עד עתה הייתה הפעילות של החברה בישראל על 'אש קטנה יחסית, והיא בעיקר סיפקה מערכות על-פי דרישה, ופחות עסקה בשיווק ובהעמקת האחיזה בשוק.

תמר רשף נחשבת לאחת הדמויות החשובות בענף הפרסום, על קו התפר של פרסום טכנולוגיה וסטארט-אפים. חלק ניכר מהקריירה שלה עבר באדלר-חומסקי. בתחילת דרכה הייתה מנהלת אסטרטגיה, לאחר מכן שימשה 5 שנים כמנהלת אדלר ברנדס, וב-3 השנים האחרונות היא משמשת כמנהלת ההשקעות של הקבוצה בסטארט-אפים וטכנולוגיה. לזכותה רשומות לא פחות מ-8 השקעות בחברות פורטפוליו, כמו Gameffective, Upsolver, Solomoto ו-Kwik.

רשף אישרה את הידיעה. "אדלר-חומסקי היה לי בית", אמרה, "אבל אחרי שנים מצאתי אתגר חדש שבו אני יכולה למנף את הניסיון שלי בחברה חכמה, שמבחינתי היא חברה פורצת דרך ומשנה חיים של סוכנויות פרסום ומשווקים".