צפו: מכשיר חדשני בשוק שכדאי לכל הורה לתינוק להכיר

RayBaby הוא מוניטור אלחוטי העוקב אחר הרגלי השינה והנשימה של התינוק ומזין את כל המידע לאפליקציה ייעודית שמרכזת את כל מאפייני ההתנהגות של התינוק 24 שעות ביממה ■ כל הפרטים בווידאו

המכשיר הבא מיועד לכל ההורים האובססיביים שאינם מצליחים לישון בלילה, אם מתוך דאגה אמיתית ואם מתוך חרדה. המוניטור אשר עונה לשם RayBaby עוקב אחר הרגלי השינה והנשימה של התינוק ומזין את כל המידע לאפליקציה ייעודית שמרכזת את כל מאפייני ההתנהגות של התינוק 24 שעות ביממה.

המוניטור מנטר ועוקב אחר תנועות התינוק ונשימתו ללא מגע ישיר עם התינוק. אמנם לא מדובר במכשיר הראשון שעושה זאת אולם הוא כן הראשון לעשות זאת ללא צורך בחיישן וסוללה שמחוברים לתינוק. המכשיר מסתמך על אותה טכנולוגיה בה משתמש אולטרסאונד, לאיתור התנועות של ילדכם ועל פי המפתחים הוא מצליח לנטר נשימה בשיעור דיוק של 98%. כמו-כן יצלם המוניטור תמונות ווידאו של תינוקכם בעריסתו.

ה-RAYBABY, שפותח על-ידי בוגרי HAX מעמק הסיליקון וחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, הושק כפרויקט מימון המונים בקיקסטארטר, עם יעד של 50 אלף דולר. נכון לכתיבת שורות אלה הוא כבר הספיק לגייס כמעט 80 אלף דולר והעלות שלו במכירה מוקדמת עומדת על 149 דולר. המוניטורים ישווקו לציבור החל מספטמבר 2017.