פרטנר: שירות איתור משפחתי והגנה מתכנים פוגעניים באינטרנט

שירות "פרטנר גארד": לבדוק אם הילד הגיע לבית הספר, להגן על המשפחה מפני תכנים מסוימים באינטרנט, לקבל התראה מהורה מבוגר, או לאתר בקלות את הכלב שאבד

איציק בנבנישתי  / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי / צילום: תמר מצפי

חברת פרטנר השיקה היום את השירות "פרטנר גארד", שנועד לספק מידע להורים ולבני המשפחה. מדובר בשירות שמאפשר לדעת מיקומים של בני המשפחה בכל מקום וזמן. כך, באמצעות ממשק אחד ניתן לבדוק אם הילד הגיע לבית הספר, להגן על המשפחה מפני תכנים מסוימים באינטרנט, לקבל התראה מהורה מבוגר, או לאתר בקלות את הכלב שאבד.

הממשק מתופעל באמצעות המכשיר הסלולרי או מהמחשב הביתי והוא פועל על גבי פתרון החדש שהשיקה החברה בשבוע שעבר שהוא פתרון טכנולוגי שיודע לתעדף ולהקצות מקורות להתקנים מוגדרים ברשת.

לדברי פרטנר, השירותים שניתן יהיה לקבל הם יכולת איתור בזמן אמת של בני המשפחה, בקרה על התכנים בגלישה, כולל אפשרות לחסימת אתרים ועוד. השירות מוצע במחיר של החל מ-14.90 שקל לחודש עבור 3 רישיונות/מכשירים הנהנים מהגנת הסייבר ויכולות האיתור, ו-19.90 שקל לחבילה הכוללת בנוסף גם בקרה על תכנים.

הפתרון כולל גם יכולות איתור לשעונים חכמים לילדים ולאוכלוסייה מבוגרת, והתקנים ייעודיים לכלבים ולציוד אישי, כדוגמת צרור מפתחות, תיק ואופנוע. 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "שירות פרטנר גארד מחבר לראשונה בין כל יכולות ההגנה, בקרת התכנים והאיתור שזמינות היום בשירותים שונים הנמכרים או ניתנים בנפרד, ומאפשר ניהול והתאמה של כל מכשיר שמקושר, באמצעות אפליקציה אחת עם יכולות מתקדמות".