פיתוח ישראלי חדש: אפליקציה לעסק תמורת דולר אחד לחודש

סטרטאפ ישראלי בשם GEEKAPPS פיתח פלטפורמה חדשנית ואינטראקטיבית לבניית אפליקציה לבתי עסק בעלות של דולר לחודש, שמאפשרת הטמעת מגוון גדול של יישומים בהתאמה אישית, ואפשרות לבצע את הכל בעצמכם

GEEKAPPS , אפליקציה/ קרדיט: shutterstock
GEEKAPPS , אפליקציה/ קרדיט: shutterstock

זה לא סוד שאפליקציות מניעות את העולם. יותר ויותר עסקים בינוניים וקטנים גם הם רוצים להצטרף למשחק של הגדולים, ולשם כך סטארט-אפ ישראלי בשם גיק אפפס פיתח פלטפורמה אינטראקטיבית לבניית אפליקציה לבתי עסק בעלות של דולר לחודש, ותוכלו לבצע את הכל בעצמכם. אין צורך בידע בתכנות או בטכנולוגיה- המערכת עושה את כל הבנייה באופן אוטומוטי. כל שעליכם לעשות כדי להתחיל בבניית האפליקציה הוא להיכנס לעמוד הנחיתה באתר החברה, לבחור את התוכנית הרצויה ולהתחיל בהקמת האפליקציה.

הייחודיות של גיק אפפס הינה בממשק הניהול שפיתחו בחברה שמאפשר לבעל האפליקציה לנהל ולעצב את האפליקציה שלו, החל מבחירת הלוגו, סוג הטמפלט, השפה הרצויה, הצבעים של האפליקציה ועוד. בעל האפליקציה יכול לנהל את הפיצ'רים בתוך האפליקציה, הוא בונה את החנות שלו, מגדיר את מערכת זימון התורים, את הגלריה ומציג מידע אודות העסק שלו.

בנוסף, ממשק הניהול נותן לבעל העסק צ'אט אונליין אשר מאפשר הן לבעל העסק לשמור על קשר אישי ורציף עם לקוחותיו, והן ללקוחות להתכתב בינם לבין עצמם. הרעיון הוא יצירת מערכת חברתית המגדילה את האינטראקציה בין הלקוחות באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות, תגובות על פרסומים והמלצות לחברים מה שמגדיל את ה-traffic בתוך האפליקציה.

העלות היא כאמור דולר אחד בלבד בחודש אולם עבור אפליקציות מורכבות יותר המאפשרות פתרונות סליקה כגון חנויות אונליין המחיר עולה אך עדיין נשאר קבוע לכל חודש. גיק אפפס פועלת בשווקים שונים מלבד ישראל ובכך גם הנגישה את עמוד הנחיתה, ממשק הניהול והאפליקציות של כל בית עסק ב-12 שפות שונות וביניהן ספרדית, סינית, צרפתית, ערבית ועוד מתוך אג'נדה אמיתית שכל בית עסק על פני הגלובוס יוכל ליהנות מאפליקציה אישית.

חברת גיק אפפס הוקמה במאי 2016 ע"י אדי כץ וטארס טרסנקו והיזם גיא עמר. משרדי החברה ממוקמים בירושלים ומכילים את המטה הראשי וחלק מיחידות הפיתוח, שאר יחידות הפיתוח, מוקד שירות ומוקד מכירות לארה"ב ממוקמים במשרדי החברה באירופה. החברה מעסיקה כיום למעלה מ-50 עובדים בארץ ובחו"ל.