DARE - אפליקציית ההיכרויות שמאתגרת את המשתמשים

אפליקציית היכרויות ישראלית חדשה בשם DARE מנסה להתחקות אחר דרך החיזור "הישנה והטובה" בה כל צד נדרש למשימות אתגריות שונות

DARE , אפליקציות היכרויות/ קרדיט: shutterstock
DARE , אפליקציות היכרויות/ קרדיט: shutterstock

נא להכיר - אפליקציית היכרויות ישראלית חדשה. קוראים לה DARE, או אם תרצו - תעוזה בעברית - וכשמה כן היא, האפליקציה מבוססת על אתגרים. כאשר נכנסים לאפליקציה, קיימת רשימה מובנית של אתגרים כמו "תראה לי את הכישרון שלך" או "ספר/י לי איזה דמות בדיונית את/ה", וכמו כן קיימת אופציה להמציא אתגרים בעצמך.

לא מדובר כאן במאמץ בלתי אנושי אלא במחווה רומנטית קטנה שמי שרוצה להכיר אותך צריך לעשות. המטרה היא לחבר בין אנשים שמעוניינים בהכרות עם אדם אחר שהוא אינטראקטיבי וגורם למשתמשים להתאמץ ולחזר "כמו פעם."

תהליך ההרשמה מתבצע באמצעות הפייסבוק ולא מופיע על הוול של המשתמשים. האפליקציה לוקחת אוטומטית תמונות ומספר פרטים אישיים מהפייסבוק, ובנוסף כל משתמש חייב לצרף לפרופיל את האתגר. את האתגר ניתן ליצור בטקסט חופשי או לבחור מתוך בנק האתגרים. בסיום, הפרופיל עם האתגר יוצג למועמדים הפוטנציאלים בגיל ובאזור הרלוונטי.

אם הצד השני מעוניין להיענות לאתגר, הוא ילחץ על כפתור "DO IT", ויצלם תמונה או וידאו קצר כמענה לאתגר. התשובה שלו תישלח לתיבת הדואר של יוצר האתגר להתרשמות. היה והיוצר יאהב את התשובה, הוא ילחץ על לייק, והשניים יעברו לצ'אט. האפליקציה זמינה לאייפון ולאנדרואיד.