עליות בסיום המסחר בבורסות אירופה: מניית אדידס ריכזה עניין

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה שלילית, ובורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת אתמול ■ יציבות בפתיחת המסחר בוול סטריט

בורסת לונדון / צילום: רויטרס
בורסת לונדון / צילום: רויטרס

המסחר באירופה הסתיים היום (ד'), בעליות למרות המגמה השלילית בבורסות אסיה, אולם התאושש מעט לאור הציפיות להעלאת הריבית בארה"ב בשבוע הבא וננעל במגמה מעורבת. המסחר בוול סטריט ננעל במגמה שלילית אמש, והחוזים העתידיים בניו-יורק נסחרים ביציבות.

 

 

חברות בדרום קוריאה דיווחו על תקיפת סייבר על השרתים שלהן, כך לפי דיווח רויטרס.

הסיכויים להעלאת הריבית בארה"ב, בפגישת הפדרל ריזרב שתתקיים בשבוע הבא, עומדים על למעלה מ-80% - זאת לאור דברי יו"רית הפדרל ריזרב, ג'נט ילן, אשר רמזה בשבוע שעבר כי כבר בישיבת ועידת השווקים הפתוחים ב-14 וב-15 לחודש זה תעלה הריבית, וכן לאור נתונים כלכליים חיוביים שפורסמו לאחרונה בארה"ב, והצביעו על שיפור בתעשייה ובצריכה הפרטית. 

מניית אדידס  ריכזה עניין לאחר שפרסמה את דוחותיה אמש והציגה תוצאות מרשימות.

מניית G4S זינקה בלמעלה מ-6% לאחר פרסום דוחותיה.

יצרנית הסלולר הסינית ZTE הסכימה להודות באשמה ולשלם קנס של 892 מיליון דולר לרשויות אכיפת החוק האמריקאיות, על מנת ליישב האשמות לפיהן מכרה טכנולוגיה אמריקאית לאיראן, בניגוד לסנקציות שהוטלו על הרפובליקה האסלאמית בעת נשיאותו של ברק אובמה. ZTE, משווקת הסלולר הרביעית בגודלה בארה"ב, הסכימה לשלם 300 מיליון דולר נוספים באם תפר את התחייבויותיה במהלך ההסדר, הכוללות הקמת מנגנון ציות עצמאי. שר המסחר האמריקאי, וילבור רוס, אמר על ההסדר: "אנחנו שולחים אזהרה לעולם". רוס כינה את פעולותיה של ZTE "התעלמות נחושה מחוקי ארה"ב".