פיתוח ישראלי: כיסוי חדש לאייפון הופך אותו לסופר מכשיר

צפו בכיסוי אייפון חכם במיוחד שהוצג לאחרונה, אשר הופך את סמארטפון הדגל של אפל ל"סופר מכשיר" עם מסך נוסף, סוללה חזקה ויכולת להריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד במקביל

הלוגו של אפל / צילום: רויטרס
הלוגו של אפל / צילום: רויטרס

האייפון הבא, לפי השמועות, יגיע עם מסך שיאפשר לו להציג שעה והתראות גם כאשר הוא מכובה, ויקיף את המכשיר גם מצדדיו. בנוסף, נלחש כי הוא יכלול טעינה אלחוטית. רק מה? לפי אותן לחישות, הדגם עם כל התכונות האלו, שיגיע בסוף השנה, יעלה כנראה יותר מ-1,000 דולר . אבל יוסף סברי מתל אביב מציע לכם את כל זה ויותר כבר באייפון הנוכחי שלכם, תמורת הרבה פחות. בשבוע שעבר פתח סברי פרויקט מימון המונים למוצר בשם Eye - כיסוי אייפון חכם במיוחד, שהוא כמעט כמו עוד סמארטפון שצמוד לכם לאייפון.

יש לו את רוב מה שאנחנו רגילים לראות בסמארטפונים: מסך 5 אינצ' ברזולוציית Full HD ובטכנולוגיית AMOLED, שמאפשרת לו להציג שעה והתראות גם כאשר הוא כבוי בלי לצרוך כמעט סוללה, אחסון פנימי בנפח של עד 256 ג'יגה-בייט, 2 חריצי SIM, חריץ אוזניות למי שהתאכזבו מחסרונו באייפון 7, סוללת 2,800 מיליאמפר/שעה ויכולת הטענה אלחוטית. וגם... הוא מריץ גרסה נקייה של אנדרואיד. על האייפון שלכם.

הפרוייקט שעלה כאמור כקמפיין גיוס בקיקסטרטר הציב לעצמו יעד גיוס של 95 אלף דולר ונכון לכתיבת שורות אלו כשנותרו עוד 40 יום לגיוס הוא כבר הספיק לגייס קרוב ל-47 אלף דולר.

כל מי שרוצה כיסוי כזה, שתואם לאייפון 6 ומעלה (גם בגרסאות פלוס, כמובן) יכול להזמין אותו במחיר של 95 דולר למזמינים הזריזים, 120 דולר למזמינים הפחות זריזים ומחיר סופי צפוי של 190 דולר לאחר סיום הפרויקט, כאשר ההגעה למזמינים צפויה במהלך אוגוסט, טיפה לפני האייפון הבא .