צפו: האפליקציה שמאפשרת "לתקשר" עם אנשים אחרי מותם

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית ELROIS פיתחה אפליקציה שתאפשר לכם "לשוחח" עם אנשים גם לאחר מותם - ואפילו לצלם איתם תמונות סלפי משותפות ■ איך זה אמור לעבוד? כל הפרטים בווידאו 

ELROIS, אפליקציות/ קרדיט: מתוך הוידאו
ELROIS, אפליקציות/ קרדיט: מתוך הוידאו

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית ELROIS הכריזה על מוצר חדש שנשמע כמו תיאור של פרק בסדרת הטלוויזיה "מראה שחורה": אפליקציה שתאפשר לכם לשוחח עם אנשים גם אחרי מותם, ואפילו לצלם איתם תמונות סלפי משותפות.

האפליקציה משלבת בין טכנולוגיות גרפיקה תלת-ממדית מתקדמות ובינה מלאכותית על-מנת ליצור דמות וירטואלית ("אווטאר") של אותו אדם. הדמות הווירטואלית היא שחזור משכנע של המשתמש מהתקופה שהוא היה בחיים.

כדי שכל זה יעבוד, נדרשת סריקת פנים תלת-ממדית עבור האדם אותו אתם רוצים לשחזר. ייתכן כי במהלך חייו האדם עבר סריקה כזו, אם כי אפשרות נוספת ומורבידית יותר היא לבצע את הסריקה לאחר המוות. האפליקציה מסוגלת לעבד את הסריקה הזו וליצור ממנה דמות ריאליסטית למראה, ואפילו לגרום לה להגיב למעשיכם. הבינה המלאכותית מסייעת ל"אווטאר" לזהות את פרצופכם ואת קולכם ואפילו יודעת פרטים אישיים עליכם, כדי שה"אווטאר" יהיה מסוגל לנהל שיחה בסיסית.

שימוש שונה לגמרי בטכנולוגיה, שנשקל אף הוא ב-ELROIS, הוא צילומי סלפי וירטואליים עם סלבריטאים, שיסכימו לסרוק את גופם לתוך האפליקציה - תמורת תשלום כמובן.