יציבות בסיום המסחר בוול סטריט; תשואות האג"ח הממשלתי - 2.5%

שרי האוצר ונגידי הבנקים המרכזיים של מדינות ה-G20 ייפגשו בסוף השבוע ■ גו-פרו זינקה אמש על רקע פיטורי עובדים ■ סנאפ מתחת לרף ה-20 דולר

אירופה וול סטריט / צילום: רויטרס
אירופה וול סטריט / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט התנהל היום (ו') ביציבות, לאחר שאמש ננעל המסחר בניו-יורק במגמה מעורבת. באירופה הסתיים המסחר במגמה חיובית. נזכיר כי המסחר בוול סטריט נפתח ב-15:30 שעון ישראל וננעל ב-22:00, זאת בשל המעבר לשעון קיץ בארה"ב.

 

שרי האוצר ונגידי הבנקים המרכזיים של מדינות ה-G20 ייפגשו בסוף השבוע, כאשר שר האוצר האמריקאי צפוי ללחוץ על מדינות, כולל סין ויפן, להעלות את ערך המטבעות שלהן.

לעת עתה, בשווקים מנסים להבין מתי וכמה פעמים צפוי הפדרל ריזרב להעלות את הריבית השנה, לאחר ששלשום עלתה הריבית בארה"ב, כצפוי, בפעם השלישית בלבד בעשור האחרון.

 

בשוק האג"ח נרשמה יציבות כשהתשואות של האג"ח הממשלתי ל-10 שנים נסחרו סביב רמת 2.5%. השבוע, לאחר פרסום הודעת הריבית בארה"ב ירדו התשואות מרמה של 2.6% לרמה הנוכחית וכאן הן התייצבו. 

לוח המאקרו הכיל את נתוני התפוקה התעשייתית לחודש פברואר שנותרו ללא שינוי לאחר תחזית לעלייה של 0.2% וירידה של 0.3% שנרשמה בחודש ינואר השנה. 

עונת הדוחות לפני סיום, כשהיום דיווחה טיפאני  על תוצאות טובות. אדובי סיסטמס  ריכזה עניין לאחר שהחברה היכתה אמש לאחר נעילת המסחר את התחזיות המוקדמות, הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח.

גו-פרו (סימול: GPRO) שזינקה אמש בחדות, ריכזה גם היום עניין לאחר שיצרנית מצלמות האקסטרים הודיעה כי תפטר 270 עובדים נוספים. ההודעה מגיעה לאחר שהחברה ביצעה קיצוץ דומה בנובמבר, בניסיון לחתוך עלויות ולהגיע לרווחיות. החברה צופה כעת כי ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 יעמדו ברף הגבוה של תחזיות האנליסטים.

סנאפ  ירדה אמש מתחת לרף ה-20 דולר למניה, לראשונה מאז הנפקתה וה"הייפ" אחריה. עם זאת, ישנם גופים לא מעטים בוול סטריט שמצמידים למניה המלצת "מכירה" וחוזים כי תוסיף לרדת.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]