הסטודנטים של ביה"ס לניהול Sloan חברו ל-8 סטארט-אפים ישראליים

בית הספר של MIT - אחד מבתי הספר לעסקים המובילים בעולם - משתף פעולה וידע תוך כדי עבודה עם חברות מקומיות, שלומדות על צמיחה אסטרטגית, חדירה לשווקים חדשים ועוד

MIT / צילום: בלומברג
MIT / צילום: בלומברג

צוותים של סטודנטים מבית הספר לניהול Sloan של MIT - אחד מבתי הספר המובילים בעולם לעסקים - עובדים עם 8 חברות סטארט-אפ ישראליות, במסגרת המעבדה הישראלית של MIT Sloan.

MIT Sloan השיק את מיזם המעבדה הישראלית בשנה שעברה, בהשתתפות שש חברות, במטרה לסייע לחברות להתמודד עם אתגרים אסטרטגיים מכריעים.

השנה נבחרו להשתתף בתוכנית 7 חברות חדשות - ביניהן GroupTo, Reporty Homeland Security Revelator Ltd ו-ScaleMe - ושותפה אחת קודמת: Voyager Labs.

באמצעות המעבדה הישראלית של MIT Sloan, זוכות החברות המארחות בתובנות ובהתמחות בתחומים מכריעים כגון צמיחה אסטרטגית, חדירה לשווקים חדשים, תמחור, שיווק, נקודות מדידה (benchmarking), גיוס כספים ואסטרטגיות פיננסיות. הסטודנטים, מצד שני, זוכים בהזדמנויות חסרות תקדים ליישם את הידע המתקדם שהביאו איתם מבית הספר, במסגרת אתגרים עסקיים ממשיים בזמן אמת.

צוותים בני שלושה עד ארבעה סטודנטים, הלומדים ב-MIT Sloan, עבדו בתחילה עם חברות אלה מרחוק, מהקמפוס של MIT, מאז נובמבר 2016, לאחר שמרצים של המעבדה הישראלית של MIT Sloan התאימו את הצוותים המוכשרים ביותר לחברות המארחות המתאימות להם ביותר. מאז תחילת ינואר 2017, עובדים הצוותים במשרות מלאות במשרדי החברות בישראל.

בעקבות עבודתם באתרי החברות בינואר, יסכמו צוותי הסטודנטים את מסקנותיהם, לרבות ניתוח קונקרטי שהחברות המארחות יכולות להתחיל להשתמש בו מיידית.

המעבדה הישראלית היא אחת מ-15 מעבדות Action Learning חלוצות המוצעות לסטודנטים ב-MIT Sloan. הפעילות במסגרת המיזמים משתנה, אך הן זהות מבחינת הנושאים המשותפים, לרבות לימוד ניסויי, מעורר מחשבה וקבוצתי; מרצים חונכים; פתרון בעיות בעולם האמיתי; העברת ידע; ומעורבות של צוותי סטודנטים במטרה להשיג השפעה עסקית או חברתית.