ירידות בסיום המסחר בניו-יורק; תשואות האג"ח הממשלתי מתחת ל-2.5%

מגמה שלילית בבורסות אירופה ■ אחרי העלאת הריבית בארה"ב בשבוע שעבר, מקבץ של נשיאי פד ינאמו השבוע ■ "ניו-יורק פוסט": מובילאיי לא מחויבת לעסקה בהיקף 15.3 מיליארד דולר עם אינטל

אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס
אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ב') בירידות, לאחר שבחלק משעות המסחר רשם עליות. ירידות שערים נרשמו בבורסות אירופה על רקע התנעת הליך ההתנתקות של ברינטיה מהגוש האירופי.

 

בשווקים מעכלים את החדשות שיצאו מסוף השבוע מפסגת ה-G20, שעיקרן כישלון בפתיחת ערוץ הידברות משותף של הכלכלות הגדולות בעולם להבטחת סחר חופשי ופתוח.

אחרי העלאת הריבית בארה"ב בשבוע שעבר, מקבץ של נשיאי פד ינאמו השבוע. נשיא השלוחה בשיקגו צ'רלס אוונס הופיע היום בניו-יורק ונאם נאום נצי שלמעשה תומך בהאצת קצת העלאות הריבית.

בשוק האג"ח ירדו תשואות האג"ח הממשלתי האמריקאי ל-10 שנים לרמה של 2.46%.

"דברי נשיאי הפד עשויים לקבוע את כיוון המניות השבוע, אבל שום דבר שהם יגידו לא אמור לגרום לירידות בשווקים, בטח לא כאלה שאי אפשר להצדיק כהזדמנויות קנייה", ציינו היום ב-Boston Private Wealth.

"ניו-יורק פוסט" מדווח כי מובילאיי  לא מחויבת לעסקת המיזוג בהיקף 15.3 מיליארד דולר עם אינטל , והיא מחפשת שווי גבוה יותר.

טאואר  מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם ענקית שבבי התקשורת ברודקום, והודיעה כי היא מרחיבה פלטפורמה עבור הדור הבא של תקשורת אופטית. התהליך מאפשר ייצור מעגלים בעלי קצב העברת נתונים של 400 ג'יגהביט לשנייה, פי ארבעה מהקצב הקיים כיום.

"היפה והחיה", הסרט החדש של אולפני וולט דיסני , גרף בסוף השבוע הראשון להקרנה 170 מיליון דולר בצפון אמריקה.

דויטשה בנק  הנפיק מניות חדשות על מנת לגייס 9 מיליארד דולר. בבנק ציינו כי הבונוסים בשנה שעברה נחתכו ב-80% לאחר ש-2016 הסתיימה בהפסד נקי, זו השנה השנייה ברציפות.

סנאפ, החברה האם של סנאפצ'ט שסבלה בשבוע שעבר מירידות לאחר ההנפקה המוצלחת, חזרה להיסחר סביב רמת ה-20 דולר למניה.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]