סטארט-אפ ישראלי מתחום האחסון מגייס 32 מיליון דולר

רדוקסיו (Reduxio) הישראלית, המפתחת מערכת לאחסון מידע, גייסה מאז הקמתה ב-2012 כ-58 מיליון דולר - לאחר השלמת הסבב הנוכחי

של צוות רדוקסיו/ צולם: באדיבות רדוקסיו.
של צוות רדוקסיו/ צולם: באדיבות רדוקסיו.

שטף הגיוסים בהיי-טק לא עוצר - חברות רדוקסיו (Reduxio) הישראלית, אשר מפתחת מערכת לאחסון מידע מגייסת 32 מיליון דולר, כאשר מתוכם 22.5 מיליון דולר כבר גויסו בפועל ואילו היתרה תגויס, לדברי החברה, כבר בימים הקרובים.

רדוקסיו שבסיסה בפתח תקווה הוקמה בשנת 2012 על ידי מארק ויינר המנכ"ל, ניר פלג סמנכ"ל הטכנולוגיות ואמנון שטרסר שמכהן כסמנכ"ל מחקר ופיתוח. סך הגיוסים הכולל של החברה מאז הקמתה יעמוד על 58 מיליון דולר - לאחר השלמת הסבב הנוכחי.

מי שהובילה את סבב הגיוס הנוכחי היא C5 Capital, קרן בריטית אשר מתמחה בתחומים של אבטחת סייבר, ניתוח נתונים ומחשוב ענן. רדוקסיו מציינת כי כל המשקיעים הקיימים בחברה, בהם JVP, כרמל ונצ'רס, אינטל קפיטל וסיגייט טכנולוגיות, השתתפו גם בסבב הנוכחי.

נציין כי החברה מעסיקה כיום 80 עובדים, מהם 50 במטה בפתח תקווה והשאר בסן פרנסיסקו. בעקבות הגיוס צפויה רדוקסיו לגייס עשרות עובדים, שרובם יצטרפו למרכז הפיתוח בישראל במהלך שנת 2017. החברה לא מספקת נתונים לגבי המחזור שאותו היא מגלגלת, אך מספרת כי רשימת הלקוחות שלה כוללת בין השאר את חברת התוכנה קונסיסט, הטכניון וגופי ביטחון ומשטרה, בעיקר בארה"ב.

מארק ויינר, מנכ"ל החברה ואחד המייסדים, אמר היום כי "העתיד של אחסון והגנה על נתונים טמון באספקת ביצועים גבוהים, פתרונות קלים לשימוש המותאמים לעידן ה-IT ההיברידי - זאת בדיוק הסיבה שבגינה הקמנו את החברה. ארכיטקטורת הדור הבא של רדוקסיו נבנתה באופן ייעודי להתמודדות עם אתגר זה. החזון והמיקוד שלנו תואם באופן מובהק לחזון של C5, ואנו שמחים לשלב את המומחיות הייחודית שלהם בתוך הצוות של רדוקסיו. סבב גיוס זה יאפשר לנו להמשיך את צמיחתנו המהירה ולפגוש את הצרכים של בסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו".

מרקוס בטיסטי, שותף בקרן Capital C5, אשר יצטרף למועצת המנהלים של רדוקסיו בעקבות ההשקעה אמר כי "מפעם לפעם, משקיעים נתקלים בצוות עילי בחברה חדשה עם פוטנציאל ממשי לשבור את השוק. רדוקסיו היא ללא ספק אחת מהחברות הללו. הטכנולוגיה של רדוקסיו מעצבת מחדש את שטח האחסון כפי שאנו מכירים אותו. טכנולוגיית אחסון התוכנה שלה בנויה על IP ייחודי ופורץ דרך המספק תועלות מוחשיות ללקוחות בפתרונות המנוהלים בחוות השירותים של הארגון, פתרונות היברידיים או מבוססי ענן. כמו כן, הפתרון של רדוקסיו נראה כאחד מכלי המפתח כדי להילחם באיומים הגוברים של התקפות כופר. השותפים שלי ואני גאים מאוד על ההשקעה בחברה ייחודית כמו רדוקסיו".

Reduxio

שנת הקמה: 2012

תחום פעילות: מערכת לאחסון מידע

מנכ"ל: מארק ויינר

גיוסי הון: 58 מיליון דולר

משקיעים: C5 Capital, JVP ואחרים