צפו: עובדי כלל ביטוח פורצים ללשכת המנכ"ל

העובדים פוצצו גם ישיבת דירקטוריון ■ ועד העובדים בכלל ביטוח הודיע אתמול כי העובדים ישביתו לחלוטין את שירותי החברה החל משבוע הבא

4,000 עובדי כלל ביטוח  מחריפים את המאבק בהנהלת החברה, על רקע הכוונה לפתוח מוקד של החברה בתפן, שיופעל על ידי עובדי קבלן. לטענת ועד העובדים, הרעיון להקים את המוקד החדש התגבש ללא ידיעתם וללא שיתופם. 

אתמול (ב') הודיע ועד העובדים בכלל ביטוח כי העובדים ישביתו לחלוטין את שירותי החברה החל מהשבוע הבא. החברה לא תקבל לקוחות בכל סניפיה, לא יהיה מענה טלפונים וגם לא שירות ללקוחות עסקיים. כמו כן, לא תבצע החברה השקעה בכספי העמיתים. יש לציין כי סניפי כלל ביטוח בערים הגדולות (תל-אביב, ירושלים, חיפה ובאר-שבע, מושבתים במסגרת צעדים ארגוניים של העובדים.

במקביל להודעה על השביתה והצעדים הארגוניים, פרצו אתמול עובדי כלל ללשכת מנכ"ל החברה, איזי כהן, וקראו לו להתפטר. כמו כן, העובדים הפריעו בצעקות לישיבת דירקטוריון החברה. שני האירועים צולמו והועלו ליוטיוב. צפו בסרטונים. 

מכלל ביטוח נמסר: "מנכ"ל החברה קורא לוועד העובדים לחזור אל שולחן המו"מ במטרה להגיע להתקדמות משמעותית ולסיים את סכסוך העבודה.

"הנהלת החברה מוקירה את העובדים ומבקשת להיטיב את תנאי העסקתם, בין היתר באמצעות שמירה על השכר הריאלי והענקת תוספות שכר, העלאת שכר המינימום, הענקת בונוסים והגדלת תקציב הרווחה, זאת בהתאם לביצועי החברה והכל כחלק מהגעה להסכם כולל.

"לצערנו, ועד העובדים בוחר להתעלם מפנייה זו ונוקט בדרכים כוחניות של שביתות ועיצומים אשר אינם מטיבים עם החברה, לקוחותיה ועובדיה. אנו קוראים לנציגי הועד לשוב אל שולחן הדיונים בהקדם ולטובת כל הצדדים". 

העובדים נכנסים ללשכת המנכ"ל:

 

פיצוץ ישיבת הדירקטוריון:  

הסרטונים צולמו על-ידי ליאון קורן.