כל החידושים בגלקסי S8 החדש שיושק בשבוע הבא

כבר כעת ניתן לומר די בבטחון כי מירב הפרטים על המכשירים החדשים כבר דלפו לרשת ■ קבלו הצצה לחידושים המרכזיים, כולל המחירים הצפוים ופרטים על המכשירים הנוספים שתציג ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית

 GALAXY S8, סמסונג צילום: מתוך הוידאו
GALAXY S8, סמסונג צילום: מתוך הוידאו

בשבוע הבא תכריז סמסונג על הגלקסי S8 וה-S8 פלוס, אולם כבר כעת ניתן לומר די בביטחון כי מירב הפרטים על המכשיר החדש כבר דלפו לרשת כך שלא צפויות הפתעות מרעישות. המחירים ינועו באזור ה-3,100 שקל לגלקסי S8 ו-3,500 שקל לגלקסי S8 פלוס. בישראל תוסיפו עוד כ-500 שקל לכל מכשיר.

המכשירים שיושקו במהלך אפריל עשויים מחומרי אלומיניום וזכוכית ויגיעו עם מעבד קוואלקום - Snapdragon 835. עם 8 ליבות שיהיה מהיר יותר ב-50% בהשוואה ל-S7 , מערכת הפעלה אנדרואיד נוגט 7, מסך סופר אמולד בגודל של 5.8 אינצ' לגלקסי S8, מצלמה ראשית 12 מגה פיקסל, מצלמה משנית 8 מגה פיקסל ובטריית ליתיום 3,250 מיליאמפר. הסמארטפונים יגיעו בצבעי שחור שמיים, אפור סחלב וכסף ארקטי.

סמסונג תחשוף בסה"כ 5 מכשירים בהשקה ביניהם גם משקפי ה-GearVR, משקפי המציאות המדומה בדור המתקדם. ה-Gear360, מצלמת ה-360 מעלות שלה וגם יושק ה-DEX , תחנת עגינה לגלקסי S8; שמתחבר למסך טלוויזיה או מחשב ויאפשר לחבר אליו עכבר ומקלדת ולהפוך למעשה את הסמארטפון למחשב דסקטופ. מחירו אגב צפוי לעמוד על כ-6,000 שקל.