מתכוננת לנטפליקס: הוט משיקה מותג טלוויזיה אינטרנטי

המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש

חברת הוט יוצאת במהלך שעשוי לטלטל את שוק הטלוויזיה בישראל: החברה השיקה הבוקר (ב') את NEXT TV, מותג טלוויזיה חדש, עצמאי, שמיועד להתחרות בכניסה הצפויה של נטפליקס, בפרטנר וב-yes, ששוקלת להשיק מיזם טלוויזיה אינטרנטי חדש.

מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שפונה לצעירים שיוכלו לראות טלוויזיה היכן שהם רוצים, מתי שהם רוצים. המותג פונה ללקוחות שהם אינם לקוחות של הוט. הוא פונה לאותם 19% מהמשתמשים שלא רואים טלוויזיה בכלל או בוחרים לראות אותה דרך האינטרנט בלבד, או לצרוך תוכן פיראטי.

במקביל, הוט הודיעה על השקת שדרוג של שידורי ה-VOD שלה ומנגישה אותו ללקוחות שלה על גבי טבלטים, מחשבים ניידים וסמארטפונים, באמצעות המותג הוט פליי.

במסיבת עיתונאים שערכה הוט הבוקר (ב') הכריזה מנכ"לית החברה, טל גרנות-גולדשטיין, על המיזמים החדשים כחלק מהיערכותה להתעצמות התחרות בשוק הטלוויזיה וכניסת שחקנים חדשים. המותג העצמאי של הוט, שהוא הדבר החדש באמת, לא נוסה בקבוצת אלטיס, חברת-האם של הוט, ולראשונה הוט מנסה מיזם כזה בישראל.

לדברי גרנות-גולדשטיין, מדובר במוצר דיגיטלי עם שירות דיגיטלי מלא, כאשר תכני הוט יהיו נגישים מהארץ ומהעולם. מדובר בשתי חבילות: החבילה הראשונה היא נקסט גלובל של סרטים וסדרות מהעולם; וחבילה נוספת שנקראת נקסט IL, לתוכן מקומי. מחיר של כל חבילה 49 שקל, כאשר מחיר שתי החבילות יעמוד על 69 שקל.

הוט העדיפה לנקוט יוזמה עצמאית משלה במקום לחכות ולהגיב לכניסת המתחרים, ובכך היא מנסה להקדים וליצור את הטלטלה בשוק בעצמה, מתוך כוונה לשמור על הדומיננטיות שלה בשוק הטלוויזיה.