נעילה חיובית בוול סטריט; טראמפ הבטיח לחתוך ברגולציה

הנשיא האמריקאי: התקנות שנחוקק "יעשו דברים טובים, שיהיו מאוד טובים לתעשיית הבנקאות" ■ מאקרו: גירעון סחר נמוך מהצפוי לארה"ב בחודש פברואר ■ טסלה המשיכה לרכז עניין

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') במגמה חיובית, לאחר נעילה דומה בבורסות אירופה.

 

בשווקים הפיננסיים ממשיכים לתהות באשר לשאלה האם "ראלי טראמפ" הסתיים, זאת בצל הססנות רבה בשווקים לאחר עליות השערים הניכרות שליוו את החודשים שלאחר בחירתו המפתיעה של טראמפ לנשיאות ארה"ב.

בינתיים, טראמפ עתיד להיפגש בהמשך השבוע עם נשיא סין. כזכור, נשיא ארה"ב תקף במהלך קמפיין הבחירות את סין, ומעניין יהיה לראות כיצד 2 המנהיגים ישאירו את המלים הקשות מאחור - ויקדמו את קשרי הסחר בין 2 הכלכלות הגדולות בעולם.

על רקע הפגישה הצפויה, פורסמו נתוני הסחר של ארה"ב לחודש פברואר, העומדים על גירעון של 43.6 מיליארד דולר - נמוך יותר מהתחזיות שצפו קריאה של 44.8 מיליארד דולר.

הנשיא האמריקאי אמר היום כי בכוונתו לבצע "תספורת" בחוק דוד-פרנק מתקופת אובמה, שהוסיף שורת רגולציות פיננסיות, בהן חובת נאמנות של יועצי השקעות ללקוחותיהם. טראמפ אמר כי הוא עובד על תקנות ש"יעשו דברים טובים, שיהיו מאוד טובים לתעשיית הבנקאות".

כן פורסם נתון הזמנות המפעלים לפברואר, שעלה ב-1% לאחר עלייה של 1.5% בחודש הקודם.

טבע  ריכזה עניין לאחר שדיווחה אמש כי ה-FDA אישר את ה-AUSTEDO, טבליות לטיפול בכוריאה (מחולית) הקשורה במחלת ההנטינגטון, והיא אחת התרופות המבטיחות בתיק האינובטיבי של החברה. זהו המוצר השני בלבד אשר אושר למחלת ההנטינגטון.

 

סיטי הוריד את המלצתו למניית בנק אוף אמריקה  מ"קנייה" ל"נייטרלי", משיקולי שווי שוק, לאחר שמניית הבנק זינקה בכמעט 40% מאז הבחירות בארה"ב.

סינרון  הוסיפה לעמוד במוקד לאחר שהודיעה אתמול באופן רשמי כי תירכש על-ידי קרן אייפקס תמורת כ-397 מיליון דולר, שהם 11 דולר למניה.

מניית טסלה  המשיכה לרכז עניין לאחר שרשמה נתוני מכירות חזקים בשוק האמריקאי.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]