סאפיינס תספק מערכות לאלכסנדר פורבס האפריקאית

העסקה משמעותית עבור סאפיינס ותתפרש על פני 3 שנים ■ אנדרו דרפור, מנכ"ל קבוצת אלכסנדר פורבס: "העסקה היא ההשקעה הגדולה ביותר בתולדות הקבוצה בתחום הטכנולוגיה והדיגיטל"

חברת סאפיינס  חתמה על עסקה עם קבוצת הפיננסים האפריקאית אלכסנדר פורבס. במסגרת העסקה, תרכוש הקבוצה את סל הפתרונות של סאפיינס בשלמותו. סאפיינס צופה להניב הכנסות משמעותיות על פי ההסכם החדש בכל אחת מהשנים 2017, 2018 ו 2019.

במסגרת ההסכם תספק סאפיינס פורטפוליו רחב ומקיף של פתרונות, הכוללים את מערכות הליבה - Sapiens ALIS לביטוח חיים ופנסיה, Sapiens IDIT לביטוח אלמנטארי ו- Sapiens Reinsurance לביטוחי משנה, זאת יחד עם חבילת הדיגיטל של החברה Sapiens INTELLIGENCE ו- Sapiens PORTAL, שתספק יכולות דיגיטליות מתקדמות ותסייע לשיפור וייעול חווית הלקוח, וכן Sapiens DECISION לניהול החלטות. -סאפיינס תהיה שותפה מרכזית בתהליך היישום של וההטמעה של המערכות.

אנדרו דרפור, מנכ"ל קבוצת אלכסנדר פורבס: "העסקה עם סאפיינס היא ההשקעה הגדולה ביותר בתולדות הקבוצה בתחום הטכנולוגיה והדיגיטל, ואבן דרך משמעותי בדרך להפיכתנו למובילי שוק השירותים הפיננסיים באפריקה. זה זמן רב שאנו מחפשים שותף אסטרטגי שיספק לנו טכנולוגיה מודרנית ופלטפורמה דיגיטלית מתקדמת, במטרה להעניק למגוון לקוחותינו פתרונות חדשניים.

"סל הפתרונות המלא והחדשני של סאפיינס הוא ללא ספק המקיף והמתאים ביותר לארגון שלנו, והוא שיסייע לנו להעניק ללקוחותינו פלטפורמה של פתרונות טכנולוגיים מודרניים ומתקדמים, לצד חווית לקוח משופרת. בנוסף, לסאפיינס יכולת מוכחת להוציא אל הפועל פרויקטים מורכבים ורחבי היקף המעניקים לנו את הרגשת הביטחון שביצענו את ההחלטה הנכונה לטווח הארוך".

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "המכלול המלא של פתרונותינו, לרבות השירותים והליווי המקצועי הצמוד, יאפשרו לאלכסנדר פורבס מודרניזציה מלאה תוך אימוץ טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, שיספקו חווית לקוח מותאמת אישית ויעילה יותר. העסקה מסמלת את מחויבותנו להעמיק את נוכחותנו בשוק הדרום אפריקאי ולהגדיל את הקצאת המשאבים שלנו באזור".