גאוני: מוצר חדש חוסך מכם את אחת המטלות השנואות ביותר

הכירו את Thread Robe: הוא נראה כמו ארון סטנדרטי, אבל מאחורי הדלתות שלו מתחבא מנגנון מתוחכם שיחסוך מאיתנו את הפעולה הסיזיפית והמייאשת של קיפול ותליית בגדים לאחר כביסה וייבוש ■ מדובר בארון אוטומטי שידאג למיין ולאחסן את הפריטים השונים וגם יגהץ וירענן פרטי לבוש שדורשים טיפול מיוחד

ארון בגדים לייבוש כביסה /  צילום: מתוך הוידאו גיגטיים
ארון בגדים לייבוש כביסה / צילום: מתוך הוידאו גיגטיים

הכירו את ה-Thread Robe: הוא אולי נראה כמו ארון סטנדרטי, אבל מאחורי הדלתות שלו מתחבא מנגנון מתוחכם שיחסוך מאיתנו את הפעולה הסיזיפית והמייאשת של קיפול ותליית בגדים לאחר כביסה וייבוש. זהו ארון אוטומטי שידאג למיין ולאחסן את הפריטים השונים באמצעות שבבים אלקטרוניים שיוצמדו לבגדים. כמו כן, הוא יגהץ וירענן חליפות שדורשות טיפול מיוחד. היצרנית מבטיחה שאפילו הגרביים ייצאו בזוג תואם. 

באמצעות אפליקציה מתאימה ה-Thread robe יעזור לכם ליצור אאוטפיטים מתכולתו. תוכלו גם לצלם חולצה שראיתם בחנות, והאפליקציה תציג בפניכם אופציות לחצאית או מכנסיים תואמים שנמצאים ברשותכם, וליהנות מסטטיסטיקות ויזואליות המציינות את כמות הפעמים שלבשתם פריט מסוים ואת הצבע השולט במלתחה.

הארון האוטומטי זמין לרכישה מוקדמת דרך אתר החברה. מחיר הגרסה הקטנה המכילה עד 100 פריטים מתחיל ב-12,000 שקל, והגדולה שתאחסן עד 200 פריטים תעלה כ-14,000 שקל.