נעילה חיובית בוול סטריט; מניות הפיננסים הובילו את העליות

נעילה מעורבת באסיה ■ היום לא התקיים מסחר בבורסות אירופה ■ נטפליקס צפויה לרשום רווח של 37 סנט למניה ■ בצל שערוריית היח"צ, יונייטד תנסה לעמוד בצפי האנליסטים

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') במגמה חיובית, בהמשך לנעילה מעורבת בבורסות אסיה. היום לא יתקיים מסחר בבורסות אירופה, זאת בשל חג הפסחא הנוצרי.

 

הסיפור של התקופה האחרונה ממשיך להיות המתיחות הגיאו-פוליטית בעולם. עוד טרם נרגעו רוחות המלחמה במזרח התיכון (ע"ע סוריה והמתקפה הכימית) מצא נשיא ארה"ב מטרה חדשה ללא חשש מחיכוך עם רוסיה, והיא צפון קוריאה שמצידה ממשיכה להתגרות בו.

אמש הכריז נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן על נצחונו במשאל העם על הרחבת סמכויותיו. בטווח הקצר ניצחונו של ארדואן במשאל העם בסך הכל ישמור על הסדר הקיים של טורקיה מול האיחוד האירופי אולם בשלבים הבינוני והארוך, הפיכתה של טורקיה לדמוקרטיה נכה עלולה להעיב על השלום והשקט העולמי.

 

יומן המאקרו בארה"ב דליל היום בעוד עונת הדוחות הכספיים נמצאת בעיצומה. אחד הדוחות המסקרנים יפורסמו בסיום המסחר. נטפליקס  צפויה לדווח על תוצאות הרבעון הראשון של השנה כשהתחזיות הן לרווחים של 37 סנט למניה. 

פרוטליקס  מרכזת עניין לאחר שבתקופה האחרונה פרסמה את תוצאות המחקר של תרופה המיועדת לחולי CF מתוצרתה.

מניית מקדונלד'ס  זכתה להעלאת המלצה מענק הבנקאות וולס פארגו, שציין כי הזמנות המובייל צפויות לתמוך בהגדלת נתח השוק של ענקית המסעדנות. כן צויינו ע"י וולס פארגו שולי הרווח המשתפרים של מקדונלד'ס.

ג'נרל מוטורס  תשקיע כ-14 מיליון דולר במתקן מו"פ חדש בסן פרנסיסקו, שאמור ליצור יותר מ-1,100 מקומות עבודה באזור. המתקן יתמקד בפיתוח של טכנולוגיות אוטונומיות.

לפי דיווחים בארה"ב, אמזון  מתעניינת ברכישת הקמעונאית BJ's Wholesale, המוחזקת בידי חברות פרטיות.