חברת הסייבר Dome9 Security השלימה גיוס של 16.5 מיליון ד'

השלימה מאז הקמתה גיוס בהיקף של 30 מיליון דולר החברה פיתחה תוכנה לאבטחת תשתיות מחשוב ענן ■ בדיקת "גלובס": מתחילת אפריל - סך גיוס של כמעט 200 מיליון דולר לחברות טק ישראליות

עוד חברת אבטחת סייבר ישראלית מתקדמת להגשמת החזון שלה על ידי גיוס הון נוסף: Dome9 Security, המפתחת תוכנה כשירות (SaaS) לאבטחת תשתיות מחשוב ענן השלימה סבב גיוס שלישי בסך 16.5 מליון דולר בהובלת הזרוע האסטרטגית של Softbank ובהשתתפות המשקיעים הקיימים.

החברה גייסה מהקמתה כמעט 30 מליון דולר, וכחלק מתנאי השקעת Softbank בה, תהפוך האחרונה למפיצה הראשית של שירות האבטחה של החברה הישראלית ביפן.

לפי הודעת החברה, שירות האבטחה של Dome9 מאפשר לארגונים להשתמש בשרותי ענן ציבוריים כגון AWS של אמזון, AZURE של מיקרוסופט ו-GCP של גוגל, באופן מאובטח ותוך שמירה על תקני האבטחה המחמירים ביותר.

לטענת החברה, המוצר שלה הוא היחיד בשוק התומך באופן מובנה בכל שלושת ספקי הענן הגדולים ומאפשר ללקוחותיה לאבטח את כל שרותי הענן שלהם באמצעות פתרון אחד, בקלות ובאופן רציף כך שהעמידה בתקנים כמו תקני אבטחת מידע ל-PCI DSS (אבטחת נתוני כרטיסי אשראי) או תקני אבטחת מידע למערכות רפואיות HIPAA נשמרת באופן מתמיד.

כמו כן, השירות שלה כולל מספר יכולות בתחום אבטחת הרשתות ביניהם יכולות בתחום הגילוי, התיקון והאכיפה האקטיבית של מדיניות אבטחה, בקרת גישה מרחוק וניהול הרשאות קריטיות.

הגנה אוטומטית

"ככל שארגונים גדולים יותר מאמצים תשתיות מחשוב ענן ציבורי, כך גדל הצורך במערכות הגנה אוטומטיות המסייעות לשמור על התקנים, החוקים והסטנדרטים הנוגעים לאבטחת מידע שהארגונים מחוייבים אליהם. ל-Dome9 הצלחה מוכחת בשוק זה עם מאות לקוחות המקפידים על התקנים המחמירים ביותר ועושים זאת בהצלחה באמצעות שירותיה. אנחנו משוכנעים ששיתוף הפעולה בין סופטבנק ל-Dome9 יאפשר לתאגידים יפניים לאמץ שרותי ענן באופן מאובטח ולהנות מהיתרונות הטמונים במעבר לתשתית ענן ציבורי", ציין בהודעת החברה מסיוקי מוטושימה, דירקטור פיתוח עסקי בחטיבת הסייבר של סופטבנק.

זוהר אלון, המנכ"ל ואחד משני מייסדי Dome9 ציין כי "החברה חווה גידול מואץ בדרישה לפתרון האבטחה שלה ומשרתת כיום לקוחות מובילים כמו חברות הביטוח AON ו-Pacific Life, חברת אבטחת המידע Proofpoint, חברת השבבים Cadence, וחברת התעופה וירג'ין. בישראל פתרונות החברה מאבטחים את שימושי הענן של סטארט-אפים מובילים בהם Cloudinary,Splitit , Tradair ו-Sunday Sky".

עוד ציין אלון כי "יותר ויותר ארגונים גדולים מאמצים את שרותי תשתית הענן הציבורי ומבינים כי נדרשים פתרונות יעודיים כדי לאבטח אותם כראוי. אנחנו מתכוונים להשתמש בהשקעה כדי להכפיל את מצבת כח האדם במרכז הפיתוח שלנו בישראל ל-50 עובדים, עד סוף השנה, ובנוסף להגדלת ההשקעה בשיווק ומכירות.

שיתוף הפעולה עם גוף מוביל כמו סופטבנק יסייע לנו להגיע בקלות ובמהירות לשוק מתפתח באופן מואץ, ולהצטרף לחברות אבטחת הסייבר הישראליות Cybereason ו-Zimperium שגם בהן השקיעה סופטבנק באחרונה.

מבדיקת "גלובס" עולה כי מתחילת אפריל חברות טק ישראליות גייסו כמעט 200 מיליון דולר. נזכיר כי הממוצע הרבעוני בשנה האחרונה הוא קצת מעל 1 מיליארד דולר, כלומר ממוצע חודשי של קצת מעל 300 מיליון דולר.

Dome9 Security

שנת הקמה: 2011

מה החברה עושה: תוכנה כשירות (SaaS) לאבטחת תשתיות מחשוב ענן

מייסדים: זהר אלון (מנכ"ל); רועי פיינטוך (סמנכ"ל טכנולוגיה)

סך גיוסי הון עד כה: 30 מיליון דולר

מספר עובדים: 45

בעלי מניות עיקריים: Opus קפיטל, ORR פרטנס, JAL ונצ'רס, Lazarus Israel Opportunity, הזרוע האסטרטגית של Softbank

דומה9
 דומה9