קלימי: "באנו להוביל את שוק הסלולר, לא להשתרך מאחור"

אלקטרה צריכה השיקה היום את מכשיר הדגל החדש של וואווי, ה-10P, שאת הזיכיון ליבוא מכשירי הסלולר שלה רכשה לאחרונה

תחת בעלות חדשה של אלקטרה צריכה שרכשה את היבואנית של מכשירי וואווי הסינית, הושקו היום בישראל שני הסמארטפונים החדשים שעליהם הכריזה בברצלונה בפברואר ה-10P וה-10P פלוס. המכשירים יגיעו לשוק ב-25 באפריל והמחירים שנחשפו היום מעידים שוואווי מכוונת מבחינת תמחור לתחרות מול השחקנים המובילים בשוק ולא לשוק המכשירים הזולים.

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה צריכה, אמר במסיבת העיתונאים: "לא באנו כדי להשתרך מאחור ולהיות שחקן רביעי או חמישי, באנו להוביל אותו". הוא הוסיף שעם השלמת עסקת הרכישה של גולן טלקום על ידי אלקטרה צריכה, נראה שיתופי פעולה בין הפעילויות השונות בקבוצה.

מחיר ה-10P יעמוד על 2,799 שקל והפלוס יימכר במחיר של 3,399 שקל, מה שמלמד שאלקטרה צריכה רוצה להשתחרר ולבדל את עצמה מהשוואות למכשירים סינים אחרים שמשווקים בישראל ואשר נמכרים במחירים של פחות מ-2,000 שקל.

לרגל ההשקה הכריזה החברה על מבצע ל-3,000 הרוכשים הראשונים שיוכלו לרכוש ערכה הכוללת חצובה, מטען לרכב, מטען נייד ומתאם מ-USB C למיקרו USB במחיר של 149 שקל במקום 699 שקל.

המכשירים מגיעים בגודל של 5.1 אינטש ו-5.5 אינטש (בהתאמה) עם מסך FULL HD, ועם מעבד Kirin 960 של וואווי. הסוללות למכשירים מגיעות עם קיבולת של 3,200 מיליאמפר, ו-3,750 מיליאמפר (בהתאמה). וואווי ממשיכה את שיתוף הפעולה עם לייקה ומציגה במכשירים מצלמות איכותיות של 12 מגה פיקסל וחיישן מונוכרומי של 20 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית מגיעה באיכות של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משופר.

קובי כליף, מנכ"ל וואווי ישראל: "אנו שמחים להשיק היום את סדרת הדגל של HUAWEI, משפחת ה-P10, הממשיכה את המורשת של סדרת P היוקרתית שהיא הצלחה חסרת תקדים בעולם. הודות ליכולות הבלתי מנוצחות של המצלמה החדשה של לייקה, המובילה את עולם הצילום כבר יותר מ-100 שנים, וטכנולוגיית הטעינה החדשה אותה פיתחה החברה, יכולים הצרכנים ליהנות ממכשיר פרימיום במחיר אטרקטיבי במיוחד".