עימות בוטה בין ח"כים מהליכוד: "סרסור, קצת מודעות עצמית"

חה"כ אורן חזן קרא בטוויטר לחברו לסיעה מיקי זוהר להתפטר, וזה ענה לו: "סרסור שבית המשפט קבע שהוא צורך סמים" ■ חזן המשיך לתקוף ואיים: "ספר מה גרם לך לשקול לפרוש מהכנסת"

חברי הכנסת אורן חזן ומיקי זוהר (הליכוד) התכתשו אמש (ה') בפומבי בטוויטר על רקע הדיון הסוער שהתקיים שלשום עם הורים ששכלו את בניהם במבצע "צוק איתן". "מיקי, ידידי, האם לא בשלה השעה לשקול מחדש הודעה על פרישה מהכנסת?", כתב חזן. בתגובה, תקף ח"כ זוהר וכתב: "אמר הסרסור שבית המשפט קבע שהוא צרך סמים וניהל קזינו. מה עם קצת מודעות עצמית?".

בהמשך, הוסיף חזן כי "מיקי, אתה נשמע די בטוח בשקרים שיוצאים לך מהפה. אם כך, הסר חסינותך ונבדוק את אמיתות דבריך. אני דווקא אשמח לפיצוי נוסף על זה שקיבלתי מסגל". לדבריו, "אין ספק שהקנאה אוכלת אותך, אבל עזוב ידידי, בוא ספר מה באמת גרם לך לשקול לפרוש מהכנסת. הציבור כמה לדעת!. לך תדע, אם לא אתה תספר מישהו אחר יספר".

בתגובה לעימות כתב ח"כ יהודה גליק (הליכוד): "חברים מה נפל עליכם? תירגעו, מיקי שגה והתנצל וכך ראוי. כולנו צריכים לשפר את השיח הציבורי שיהיה מכובד. השיח הזה מזיק לכולנו יותר מכל דבר אחר".

חילופי הדברים באו על רקע הדיון, שנערך השבוע בוועדה לביקורת המדינה ועסק בדוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן". במהלכו, תקפו הורים שכולים את ראש הממשלה וחברי כנסת. לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת על ידי חמאס ברצועת עזה, תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי הוא הפך את משפחתה ואת משפחתו של אורון שאול ל"אויבי העם". היא ביקרה גם את הדוח המבקר וטענה שהוא השמיט את בנה ואת שאול. "לא הוזכרו שני שבויים בעזה. האם החלטתם סופית שגורלם נחתם?", שאלה.

 

בתגובה, התפרץ ח"כ זוהר לדבריה ואמר כי טענותיה מוגזמות. "לא הייתה מתיחות בין לאה לזוהר, אבל ההלם של הציבור נוכח ההתנהגות של נבחרי הציבור, ושל מי שעומד בראש המערכת הפוליטית, הוא ברור. זה היה קשה ביותר אתמול בכנסת, ומוכרחים לטפל בסוגיית החוסן הלאומי בהקדם", אמר.

בתום הדיון פרסם זוהר התנצלות וכתב כי "אימו של הדר גולדין טענה כי ראש הממשלה הפך אותם לאויב העם, תגובתי היתה שזה פשוט לא נכון. אני מכבד אותה ומתנצל אם נפגעה מכך".