פעיל חברתי תקף את השרה רגב בת"א: "סמרטוטה גזענית"

עו"ד ברק כהן, מייסד תנועת המחאה "באים לבנקאים", תקף מילולית את השרה רגב כשהייתה יחד עם בני משפחה ברחוב דיזינגוף בתל אביב ■ תלונה נגדו הוגשה במשטרה ■ רגב בתגובה: "לא מתרגשת ממנו"

מירי רגב, ח"כ, הליכוד, הטרדה מינית / צילום: מתוך הוידאו "הכל אישי", חיים אתגר, קשת
מירי רגב, ח"כ, הליכוד, הטרדה מינית / צילום: מתוך הוידאו "הכל אישי", חיים אתגר, קשת

הפעיל החברתי ומייסד תנועת המחאה "באים לבנקאים", עורך הדין ברק כהן, פרסם אתמול (ה') סרטון בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מתעד את עצמו תוקף מילולית את שרת התרבות מירי רגב בשעה שהייתה במחיצת בני משפחתה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. בסרטון כהן צעק, קילל והטיח בה האשמות: "את סמרטוטה, זבל, לא דמוקרטית".

כהן נתקל ברגב ברחוב בדיזינגוף וצילם את עצמו תוך כדי שהוא מטיח בה את ההאשמות. "את גיבורה רק על האשכנזיאדה של מרצ, נכון?", אמר לרגב. "על דמוקרטים מזרחים את לא גיבורה". השרה הגיבה לו: "אתה מדבר שטויות אני לא רוצה אפילו להתייחס אליך". כהן המשיך לקלל כשהשרה מנסה להתעלם. "את אוכלת רק שרצים", צעק כהן לרגב כשנכנסה למסעדה לא כשרה ברחוב. "את יהדות את?. את סמרטוט של הגזענים המזרחים, שרת תרבות עאלק".

מאנשיה של השרה נמסר כי נסיונות ההתעלמות שלה לא הועילו, וכי ברק ידוע כ"אנרכיסט אנטי ציוני ושמאלן קיצוני שבעבר הטריד אנשי ציבור". נגד ברק אכן הוצאו בעבר צווי הרחקה, בעקבות פעילותו נגד בכירים בתחום הבנקאות בישראל. קצין הביטחון של משרד התרבות והספורט הגיש נגדו אמש תלונה במשטרה.

"אכן הותקפתי אני ובני משפחתי ברחוב דיזינגוף בתל אביב", סיפרה רגב. "מסוג המחיר שאיש ציבור ומשפחתו לא צריכים לשלם בחברה שלנו. בטוחה שהמשטרה תטפל בתוקף הזה כנדרש. לא מתרגשת ממנו ומשכמותו. נמשיך לעשות טוב לעם ישראל", הוסיפה.

תגובת עו"ד ברק כהן: "בוז והוקעה של פוליטיקאית קטנה שעשתה את הונה מהפצת רעל גזעני הוא מסר פוליטי חשוב. אין יותר ראוי מלהצביע בקולי קולות על הצביעות של מי שמתיימרת לדבר בשם היהדות, ובפרהסיה נכנסת למסעדת פרות ים המוכרת שרצים. הביטויים שלי כלפיה עומדים כנגד הצביעות והבעלות המזויפת שלה על המזרחיות ועל היהדות. שיעור בנימוסי שפה אני לא מקבל ממי שהסלוגן שלה הוא 'הסודנים הם סרטן בגוף שלנו'. בוודאי גם לא על אהבת ה' שלי".