OverOps, המנטרת שרתים ארגוניים, גייסה 30 מיליון דולר

השלימה מאז הקמתה גיוס של 52 מיליון דולר ■ החברה תגייס בטווח הקצר 20 עובדים למרכז הפיתוח שלה בישראל

עובדי OverOps. "להפסיק לתקן באגים כל הזמן"/ צילום: ראובן שאול
עובדי OverOps. "להפסיק לתקן באגים כל הזמן"/ צילום: ראובן שאול

חברת OverOps המפתחת כלי לפתרון בעיות בשרתים ארגוניים, גייסה 30 מיליון דולר בסבב C. מהקמתה גייסה החברה 52 מיליון דולר.

הטכנולוגיה שפיתחה OverOps מנטרת שרתים של חברות, וברגע שהיא מאתרת שגיאה היא מתריעה ומספקת למפתחים את כל המידע שנדרש להם כדי לפתור אותה. הדבר מאפשר לחברות לקצר את זמני התיקון של באגים ב-90%, תוך הפחתת עלויות תפעוליות, ולשחרר פיצ'רים חדשים מהר יותר, בידיעה שגם אם תהיה תקלה, ניתן יהיה לטפל בה תוך זמן קצר - כך לדברי החברה.

"OverOps פיתחה כלי המאפשר לצוותי פיתוח ו-DevOps (שילוב של Developments כלומר פיתוח ו-Operations כלומר תפעול, דהיינו אנשי IT) לפתור בעיות בסביבות הייצור שלהם בתוך דקות. כיום, רוב החברות נסמכות על קבצי לוג בניסיון למצוא את המקור לבאגים ולבעיות בשרתים שלהן. OverOps מוסיפה ללוגים שכבה נוספת של אינטליגנציה, כך שעבור כל שגיאה בשרת (אפילו כאלו שכלל לא נכתבות ללוג) יכול המפתח לראות בדיוק את מה שהוביל אליה, כולל הקוד שרץ בשרת וכל ערכי המשתנים שהביאו לשגיאה בזמן אמת לאורך כל תהליך יצירתה, כמו גם 250 השורות האחרונות שנכתבו ללוג ברמת Debug, גם אם המידע כלל לא נשלח ללוגים", מסבירה החברה. בין לקוחותיה ניתן למנות את סמסונג, זינגה, טריפאדוויזר, טאבולה, פוקס, קומקאסט ונילסן.

"בשנים האחרונות חלה התקדמות בדרך שבה חברות משחררות קוד חדש ומנטרות את השרתים שלהן - עם המעבר לשרתי מיקרו ולהטמעה מתמשכת של פיצ'רים - אבל כשמגיעים לתקן את הבעיות שאותרו, חברות עדיין משתמשות בקבצי לוג - טכנולוגיה בת 20 שנה שלא התפתחה כלל מאז שנוצרה. המטרה שלנו היא לאפשר לצוותים לצמצם את השימוש, אפילו להיפטר מקבצי לוג, ולהתמקד בלבנות מוצרים במקום להתעסק כל הזמן בלתקן באגים באפליקציות", ציין טל וייס, מנכ"ל וממייסדי החברה בהודעתה.

OverOps

שנת הקמה: 2011

מה החברה עושה: ניטור בעיות בשרתים ארגוניים

מייסדים: טל וייס (מנכ"ל), ניב שטינגרטן (סמנכ"ל הפיתוח), דור לוי, חן הראל ואיריס שור (שעזבה)

סך גיוסי הון עד כה: 52 מיליון דולר

מספר עובדים: 70 עובדים. המרכז הישראלי צפוי לגייס לשורותיו בטווח הקצר 20 איש

בעלי מניות עיקריים: הקרנות Lightsfeed, Menlo ואנג'לים