יו"ר סאני התפטר: "פערי תפיסה אסטרטגית מול הדירקטוריון"

3 חודשים לאחר שמנכ"לית סאני תקשורת, ענת כהן שפכט, הודיעה על התפטרותה מתפקידה בעקבות "מחלוקות שאינן ניתנות לגישור עם היו"ר על דרך ההתנהלות", הודיע כעת גם היו"ר, משה ריינס, על החלטתו להתפטר מתפקידו

3 חודשים לאחר שמנכ"לית חברת סאני תקשורת , ענת כהן שפכט, הודיעה על התפטרותה מתפקידה בעקבות "מחלוקות שאינן ניתנות לגישור עם היו"ר על דרך ההתנהלות", הודיע כעת גם היו"ר, משה ריינס, על החלטתו להתפטר מתפקידו בשל "פערים בתפיסות האסטרטגיות מול דירקטוריון החברה".

ריינס (54) מסכם תקופה קצרה בראשות הדירקטוריון של סאני - יבואנית ומשווקת מכשירי סלולר - לאחר שמונה ליו"ר החברה באוקטובר האחרון במקומו של בעל השליטה יעקב לוקסנבורג (לוקסי), המחזיק בסאני באמצעות חברת ההשקעות לפידות.

הפערים שנוצרו לריינס מול הדירקטוריון גרמו לו לוותר על תנאי העסקה מפנקים בדמות שכר חודשי של 50 אלף שקל, בונוס שנתי של עד 6 משכורות בהתאם לתוצאות החברה, חבילת אופציות, רכב צמוד מדרגה 4 והטבות נוספות, כשבסך הכל בסאני העריכו את עלות העסקתו השנתית ב-1.6 מיליון שקל.

המניה נחלשה היום ב-3%

עם מינויו ציינו בסאני כי לריינס "יותר מ-20 שנות ניסיון ויכולות בתחומי תקשורת סלולרית, מוצרי צריכה טכנולוגיים ופלטפורמת פיתוח עסקים", וכי הוא "מילא שורה של תפקידי ניהול ופיתוח עסקי בכירים". כהן שפכט עזבה את תפקידה בסאני בפברואר - פחות משנתיים לאחר שמונתה לתפקיד.

ערכה הנוכחי של מניית סאני משקף לחברה שווי של כ-340 מיליון שקל. גל העליות האחרון במניה, עם זינוק של כ-40% מאמצע אפריל, נרשם על רקע החלטתו של שר האוצר, משה כחלון, לבטל את מס הקנייה בשיעור של 15% על יבוא מכשירי סלולר, וכן בזכות השקה מוצלחת של מכשיר הסלולר גלקסי S8 של סמסונג.

מניית לפידות מציגה גם היא תשואות מרשימות בהשפעת ההתרחשויות בסאני, עם זינוק של 340% בשנה האחרונה, ושל 170% מתחילת השנה - והיא משקפת כעת לחברה שווי של יותר מ-1 מיליארד שקל.