נעילה מעורבת בת"א; מיילן ופריגו התאוששו, טבע ירדה ב-1%

עליות שערים בבורסות אירופה; מגמה מעורבת בוול סטריט ■ כצפוי: הפד הותיר אמש את הריבית בארה"ב ללא שינוי

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

הבורסה בתל-אביב ננעלה היום (ה') במגמה מעורבת, על רקע מגמה חיובית בבורסות אירופה ומגמה מעורבת בוול סטריט. מרבית בורסות אסיה ננעלו הבוקר בירידות.

 

כצפוי, הותיר אמש הפדרל ריזרב את הריבית ללא שינוי ב-0.75% עד 1%. על-פי ההודעה לעיתונות שפורסמה בארה"ב, כותבים חברי הפד כי הצמיחה של הכלכלה האמריקאית חיובית אולם עדיין לא בקצב משביע רצון כשיש אף סימנים להיחלשות בקצב הצמיחה.

כעת חלוקות הדעות בארה"ב, כאשר חלק מהפרשנים הכלכליים מעריכים כי הפד יבחר להעלות את הריבית פעם אחת השנה, בעוד חלק אחר מעריך כי עוד נראה 2 העלאות ב-2017.

בכל מקרה נראה שהפדרל ריזרב ממתין להתפתחויות מכיוון הבית הלבן, לאחר שלא מכבר פורסמו עקרונות התוכנית הכלכלית של הממשל החדש, תוכנית שעיקרה הרחבה פיסקלית משמעותית שתחייב תצפית ותגובה מהירה של הפד במידה והדברים ייצאו משליטה.

נייס  דיווחה היום על עלייה של 36.2% בהכנסות הרבעון הראשון של השנה ל-308 מיליון דולר, בעוד הרווח הנקי על בסיס non-GAAP עלה ל-55.1 מיליון דולר או 89 סנט למניה. לרבעון השני חוזה החברה הכנסות של 309-319 מיליון דולר, ולשנה כולה 1.33-1.354 מיליארד דולר הכנסות.

פריגו  נפלה אתמול על רקע הודעתה כי הרשויות בארה"ב פשטו על משרדי החברה, במסגרת החקירה המתמשכת בעניין תיאום מחירי התרופות.

ביהמ"ש אישר אתמול לאי.די.בי פתוח למכור עד היום 5% ממניות כלל ביטוח  בעסקה פרטית מחוץ לבורסה, וזאת במקום מכרז למכירת המניות שאמור היה לקיים הנאמן למניות השליטה (50%).

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]