חורך את הרשת: מי זה "הסטודנט" שסיבך את בנט?

יום הזיכרון ויום העצמאות נצבעו בעימותים בין ימין לשמאל פוליטי; השר בנט מעורר סערה ומאשים בכך סטודנט אלמוני; וג'סטין ביבר כובש את ישראל, אבל לא כולם שמחים מכך ■ צפו בתוכנית "מה ברשת" לסיכום האירועים הבולטים של השבוע

מה ברשת, נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף
מה ברשת, נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף

השבוע בתוכנית "מה ברשת" בגלובס TV - יום הזיכרון ויום העצמאות, נפתלי בנט מעורר סערה ברשת, וג'סטין ביבר כובש את ישראל. 

הרשת עסקה בתחילת השבוע ביום הזיכרון והעצמאות שגרפו יחדיו 60 אלף שיחות. ביום ראשון בערב חל ערב יום הזיכרון, והתקיימו טקסים רבים ברחבי הארץ. הטקס שעורר הכי הרבה שיח הוא הטקס האלטרנטיבי הישראלי-פלסטיני שנערך בתל-אביב, בו השתתפו כ-3,500 מאות בני אדם, כולל חיילים, משפחות שכולות וחברי כנסת ממרצ.

כשפעיל הימין הקיצוני "הצל" גילה על קיום הטקס, הוא העלה סרטון בו הוא מגדיר אותו כטקס למחבלים וביזוי הנופלים, וקרא לגולשים להגיע לשם ולהפגין. רבים תמכו בדבריו והגיעו לטקס להפגין בצורה אלימה, תקפו את המשתתפים, ירקו עליהם, קיללו אותם וכינו אותם "נאצים". המאורע עורר כמובן פוסטים סוערים מצד הנפגעים, שהעלו לרשת את החוויות שלהם מאותו ערב.

ומה עם חברי הממשלה, אתם בוודאי שואלים. מה שבלט במקרה הזה הוא דווקא השתיקה שלהם - אף אחד מהם לא חשב חס וחלילה לגנות את האלימות דווקא ביום הזה. היחיד שמצא לנכון להגיב הוא שר החינוך נפתלי בנט, שלא רק שלא ניסה להרגיע את הרוחות או לגנות את האלימות אלא אפילו הביע בטוויטר שלו תמיכה באירוע הזה וצייץ, "אני מצפה מאנשים שמתאבלים על רוצחי תינוקות ומפוצצי אוטובוסים שיהיו קצת פחות רגישים ליריקות, דחיפות ומים".

הציוץ עורר את זעם הגולשים, ובצדק, עד שאפילו הוא הבין שהלך רחוק מדי, וכעבור שעה הציוץ נמחק והוחלף בהאשמת סטודנט בלשכה. בנט כתב בטוויטר: "אחד הסטודנטים אצלי צייץ ביוזר שלי ציוץ סר-טעם". ועכשיו חגיגות.

צפו בתוכנית המלאה.