WIX מציגה צמיחה של כ-50% בהכנסות וגידול במספר המשתמשים

הכנסות החברה, שמספקת פלטפורמה לבנייה ועיצוב של אתרי אינטרט, הסתכמו בכ-92.5 מיליון דולר ■ ההפסד הנקי עמד על 20.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 19.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת Wix, המספקת פלטפורמה לבנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה, במהלכו רשמה צמיחה של כ-50% בהכנסות (על בסיס GAAP) ל-92.5 מיליון דולר, זאת בעיקר כתוצאה מגידול של כ-25% במספר המשתמשים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ל-103 מיליון משתמשים.

ההפסד התפעולי על בסיס GAAP עמד על 20.5 מליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 19.8 מליון דולר ברבעון הראשון אשתקד. ההפסד התפעולי על בסיס Non-GAAP עמד על 7.5 מליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי על בסיס Non-GAAP של 12.3 מליון דולר ברבעון הראשון אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי (על בסיס GAAP) של  20.9 מיליון דולר, או 47 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 19.9 מיליון דולר, או 49 סנט למניה, ברבעון הראשון של 2016.

לגבי הרבעון השני של השנה וויקס צופה הכנסות של 102 מיליון דולר, צמיחה של כ-48% לעומת הרבעון השני ב-2016.

"הצמיחה המואצת שלנו ממשיכה ואנו פותחים את שנת 2017 עם רבעון ראשון חזק במיוחד" אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "אנו ממשיכים לבסס את החברה שלנו כמובילה בטכנולוגיה באמצעות מוצרים חדשניים, שיווק יעיל והרחבת המותג ברחבי העולם. המשך ההשקעה בפלטפורמה שלנו הביא לגידול שיא במספר של מנויי הפרימיום. כמו כן, ציינו אבן דרך חשובה כאשר חצינו את קו ה-100 מיליון משתמשים רשומים - הישג מדהים. בנוסף, השקנו מוצר חדש - Wix Video , פתרון ייחודי וחדשני המאפשר למשתמשים להציג ולהפיץ סרטונים בצורה מלאה ומותאמת אישית. אנו ממשיכים לממש בהצלחה את התוכניות האסטרטגיות שלנו ומאמינים שהמוצרים החדשניים שמתוכננים להמשך שנת 2017 יובילו לפלטפורמה חזקה אף יותר".

וויקס  נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-3.32 מיליארד דולר. מתחילת השנה מניית החברה הוסיפה לערכה כ-65%, ובשנה החולפת היא נסקה בכ-180%.