חובבי צילום? הכירו פטנט חדש וחכם שזוכה להתלהבות רבה

ה-Spark הוא אביזר חדש וורסטילי לצלמים אשר מציע מגוון אפשרויות שליטה במצלמה מרחוק ויכולת לצלם תמונות ייחודיות בקלות יחסית ■ פרוייקט הקיקסטרטר של החברה כבר גייס 160 אלף דולר ■ כל הפרטים בווידאו

צילום, ספארק מתאם למצלמה/ צילום: קיקסטארטר
צילום, ספארק מתאם למצלמה/ צילום: קיקסטארטר

צלמים מקצועיים זקוקים למיטב הכישרון והכלים שברשותם כדי לתפוס את התמונה המוצלחת. קמפיין חדש בקיק-סטארטר מגייס כספים למוצר ורסטילי חדש שמציע לצלם מגוון אפשרויות ויכולות שליטה על המצלמה מרחוק שלא היו עד כה.

הכירו את ה"ספארק", מכשיר ייעודי המתחבר למצלמה דרך כבל או דרך חיישן אינפרא אדום המובנה בו או דרך הסמארטפון לאפשרויות המתקדמות יותר. לפי היצרנים לספארק בטריה של 2,000 שעות עבודה והוא מסוגל לשלוט על כל הפיצ'רים של המצלמה כולל טיים לאפס, חשיפה ממושכת, צילום עצמי, צילום HDR וזאת כמובן בנוסף לצילום הרגיל. כמו-כן ה"ספארק" מסוגל לשלוט במספר מצלמות במקביל.

העלות לספארק לאלו מכם שיזמינו אותו דרך עמוד הקמפיין עומדת על 44 דולר בלבד. נכון לכתיבת שורות אלו הצליחה החברה שיש לה כבר היסטוריה מוצלחת בקיקסטרטר לגייס 160 אלף דולר כשיעד הגיוס עמד על 100 אלף דולר כשנותרו עוד 25 ימים לתום הקמפיין. מי שיזמין את הספארק יקבל אותו באוגוסט 2017.