נעילה שלילית בוול סטריט; מניית סנאפ צנחה ב-22%

נעילה מעורבת בבורסות אירופה ■ סנאפ פרסמה דוחות רבעוניים לראשונה מאז ההנפקה - ואכזבה את השוק ■ ההמלצות השליליות על מזור רובוטיקה לא פוסקות

אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס
אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט מתנהל היום (ה') בירידות שערים, לאחר נעילה מעורבת בבורסות אירופה. עונת הדוחות בעיצומה, והיא תמשיך ללוות את המסחר.

 

פיטוריו המפתיעים והמהירים של ראש ה-FBI ג'יימס קובי על ידי הנשיא טראמפ ממשיכים ללוות את המסחר, אך נראה כי התגובה מאופקת - ללא תנודות חריגות לפעולה חסרת התקדים. על פי הערכות בשווקים, הפעילים מתמקדים בתקווה לקבל את רפורמת המס של הממשל האמריקאי.

בינתיים, סנאפ  אכזבה קשות את השוק אמש, כאשר לאחר הנעילה פורסמו הדוחות הכספיים הראשונים מאז ההנפקה.

טבע  דיווחה על הכנסות רבעוניות של 5.6 מיליארד דולר, מתחת לתחזיות המוקדמות שצפו הכנסות של 5.68 מיליארד דולר. הרווח הנקי ירד ל-1.1 מיליארד דולר שהם 1.06 דולר למניה. החברה מאשרת את התחזיות לשנה הבאה. תחזיות האנליסטים היו לרווחים רבעוניים שינועו בטווח של 97 סנט למניה עד 1.09 דולר למניה. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה החברה 1.2 דולר למניה. בשורת ההכנסות, צפו האנליסטים להכנסות בטווח של 5.27 מיליארד דולר עד 5.84 מיליארד דולר. ברבעון המקביל אשתקד השיגה טבע הכנסות של 4.81 מיליארד דולר.

עוד בעניין הדוחות, קוהל'ס  ומייסי'ז  הן בין החברות שדיווחו לפני פתיחת המסחר. מייסי'ז פספסה את תחזיות ההכנסות והרווח, מה שגרם למנייתה לצנוח במסחר. לאחר הנעילה הלילה, סייברארק  תפרסם תוצאות כספיות לרבעון החולף. 

ורייזון  תרכוש את חברת Straight Path Communications תמורת יותר מ-3 מיליארד דולר, לאחר שגברה על הצעתה של יריבתה, AT&T , כך על פי דיווחים בתקשורת הזרה, המצטטים גורמים המקורבים לעניין.

גם לאחר דוחות כספיים טובים וזינוק נוסף במחיר המניה, ההמלצות השליליות על מזור רובוטיקה  לא פוסקות, ועוד ועוד גופי השקעה ממליצים למשקיעים להיזהר. מניית החברה, שזינקה בכ-75% מתחילת השנה, התחילה אתמול להיות מסוקרת על ידי חברת ההשקעות B. Riley בהמלצת "נייטרלי" ובמחיר יעד של 31 דולר למניה, נפילה של 26% לעומת מחיר הנעילה של מזור אמש בוול סטריט.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]