סגירה מעורבת בוול סטריט על רקע נתוני מאקרו ודוחות

מדד המחירים לצרכן עלה באפריל ב-0.2%, בהתאם לצפי, עלייה של 0.4% במכירות הקמעונאיות ■ סייברארק פרסמה תחזית מאכזבת - המניה צנחה ■ מניית וויקס עלתה ב-5.5%

וול סטריט / צילום: יוסי ניסן
וול סטריט / צילום: יוסי ניסן

מדדי המניות המובילים בוול סטריט ננעלו היום במגמה מעורבת, ביומו האחרון של שבוע המסחר העולמי (ו'), לאחר סגירה חיובית באירופה. מספר נתוני מאקרו חשובים פורסמו לפני הפתיחה, וגם עונת הדוחות הכספיים לרבעון הראשון נמשכת. אתמול וול סטריט סיימה בירידות של עד 0.2%.

 

המשקיעים עקבו מקרוב היום אחרי זירת המאקרו - ב-15:30 פורסם מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל, שרשם עלייה של 0.2% , בהתאם לצפי, לאחר ירידה של 0.3% בחודש הקודם. מדד הליבה עלה ב-0.1% לעומת צפי לעלייה של 0.2% ולאחר ירידה של 0.1% במארס. 

נתוני האינפלציה שפורסמו היום צפויים להשפיע על החלטת הריבית הקרובה של הפדרל ריזרב, כשנכון להיום הסיכויים הם 80% להעלאה בחודש יוני.  

עוד פורסמו היום נתוני המכירות הקמעונאיות לאפריל, שרשמו עלייה של 0.4% לעומת צפי לעלייה של 0.5% , לאחר ירידה של 0.2% בחודש שלפני. המכירות הקמעונאיות ללא כלי רכב רשמו עלייה של 0.3% לעומת צפי לעלייה של 0.5% . 

ב-17:00 פורסם סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש מאי, שעלה ל-97.7 נקודות, לעומת צפי ל-97.2 נק', מ-97 נק' בחודש הקודם. עוד באותה שעה פורסמו המלאים העסקיים לחודש מארס שרשמו עלייה של 0.2%.

מניות אמזון  , אפל , וטסלה המשיכו בהתקדמות. מניית סנאפ  במרכז העניינים לאחר שאתמול צנחה בחדות אחרי הדוח הראשון המאכזב.

אחרי שאתמול מייסיז  איכזבה עם דוח חלש, עוד קמעונאית גדולה דיווחה היום - J.C. Penney  שפרסמה דוחות חלשים לפני הפתיחה. 

טבע  המשיכה להיסחר על רקע הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון שפירסמה אתמול, שבהם עמדה בתחזית ההכנסות ועקפה את הצפי ברווח. 

מניית סייברארק  צנחה לאחר שהחברה פרסמה תוצאות לאחר סיום המסחר אמש עם תחזית מאכזבת לרבעון השני של השנה. בנוסף, הודיעה סייברארק על רכישת חברת הסייבר  Conjur ב-42 מיליון דולר. החברה דיווחה על הכנסות של 59 מיליון דולר ורווח של 28 סנט למניה ברבעון הראשון לעומת צפי אנליסטים להכנסות של כ-58 מיליון דולר ורווח של 22 סנט למניה, אולם פרסמה תחזית לרבעון השני הכוללת הכנסות של 61-62 מיליון דולר ורווח של 23-25 סנט למניה לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 62.5 מיליון דולר ורווח של 27 סנט למניה.

מניית סרגון  המשיכה לרכז עניין לאחר שצנחה אתמול ב-9% בעקבות פרסום תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה.