המשרת הביתי שהפך ללהיט בארה"ב זוכה לשדרוג משמעותי

אחרי שהציגה לעולם את אלכסה הפועלת עפ"י הוראות קוליות, אמזון משדרגת את העוזרת הקולית שלה ומציעה אפשרות חדשה ומלהיבה בדמות מצלמת וידאו המשולבת במכשיר ומאפשרת תקשורת גם בסטילס ובווידאו ■ הצצה ל-Eco-Show, מבוססת הבינה המלאכותית שהופכת את אלכסה לישות נוספת בבית ■ צפו בווידאו

אקו-שואו, אמזון  / צילום: מתוך הוידאו
אקו-שואו, אמזון / צילום: מתוך הוידאו

לאחר שהציגה לעולם את מכשיר האקו-וויס, אמזון משדרגת את העוזרת הקולית שלה ומציעה אפשרות חדשה ומלהיבה בדמות מצלמת וידאו המשולבת במכשיר ומאפשרת תקשורת גם בסטילס ובוןידאו. מדובר על צעד נוסף אחרי שכבר היכרנו את האקו-לוק שמסייע בבחירת הבגדים שיצא לשוק לא מכבר. 

קוראים למכשיר כעת אקו- שואו (ECHO SHOW), לעוזרת הקולית עדיין קוראים אלכסה ותוכלו לבקש ממנה להתקשר לקרוב, לקבל את תחזית מזג האוויר, להזמין טייק אווי ולעמעמם אורות בחדר. העוזרת מבוססת הבינה המלאכותית תסייע לכם בכל אלה ותבין את שפתכם, הלא תמיד רהוטה, כל זאת בהתבסס על טכנולוגיות של זיהוי קול ולמידה עמוקה אלא שכעת אופציית הווידאו לוקחת את כל אלה צעד אחד קדימה ומרחיבה את האפשרויות. 

תוכלו למקם את אלכסה במטבח, בסלון או בחדר השינה כשבזכות הווידאו תוכלו להרגיש כאילו יש עוד ישות מסייעת בחדר. שלא רק שומעת ומדברת אלא גם רואה. תוכלו כאמור לקבל סיוע לגבי מה ללבוש, לדבר עם קרוב וגם לראות אותו, אלכסה תקרין עבורכם סרטון רלוונטי לפרויקט שאתם עוסקים בו, תצלם אתכם אם תבקשו ותשלח את התמונות או סרטוני הווידאו לאן שתורו לה. כל זה כמובן מבלי שנעזרתם בידיים שלכם אלא רק באמצעות פקודות קוליות.

הצעד הבא כך נראה יהיה כשאמזון תגדיל את המסך ותעמיד אותו במרכז הסלון כמכשיר טלוויזיה שתחזור בדרך זו להיות הכוכב האמיתי של הבית שלא רק מציגה סרטים אלא ממש מתקשרת ומשמשת כמחשב, טלפון מצלמה וכמובן מערכת מולטימדיה שנשלטת באמצעות הקול שלכם ובשפתכם החופשית. חברו לזה את שרותי ה- VOD של אמזון ומכירת המוצרים שיעברו דרך הפלטפורמה והרי לכם כבר חבילה נאה שמחברת את כל השרותים של אמזון תחת מעטפת אחת. האקו-שואו נכון לכרגע משווק במהדורה מוגבלת בלבד.