מירי רגב ביקשה "לשבור את שוברים שתיקה" - וזה מה שקרה

תחת הכותרת "שוברים את שוברים שתיקה", שרת התרבות ביקשה מהגולשים העוקבים הנאמנים שלה בפייסבוק להעלות את הדירוג של הדף שלה ■ מה עשו הגולשים? בדיוק ההפך

מירי רגב
מירי רגב

ביום חמישי בבוקר פרסמה שרת התרבות מירי רגב פוסט בדף הפייסבוק שלה, בו היא טוענת כי ארגון "שוברים שתיקה" מנסה לפגוע בדירוג הפייסבוק שלה במכוון, ולכן היא מבקשת מעוקביה הנאמנים להתגייס למענה ולחזק את הדירוג של הדף.

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, תחת הכותרת "שוברים את שוברים שתיקה", כתבה רגב: "אם 'שוברים שתיקה' מנסים לפגוע במכוון בדירוג דף הפייסבוק שלי ברשת, הגיע הזמן לעשות מעשה. חשוב שכולנו נתגייס לחזק את דף הפייסבוק בדירוג הכוכבים.

"מדוע יש לזה חשיבות? משום שהישג של 'שוברים שתיקה', הוא הישג של השמאל הקיצוני על הליכוד והדרך שהוא מייצג - שמירה על ארץ ישראל ועם ישראל. זה יהיה ניצחון של הסוסים הטרויאנים על נאמני מדינת ישראל. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזק את אנשי הגיס החמישי על פני אלה הנלחמים בהם ובמעשיהם הנלוזים. זה דורש מאיתנו, ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם. הצטרפו אליי, הקדישו שתי דקות יקרות מזמנכם וחזקו את דף הפייסבוק שלי".

רגב אף הוסיפה צילומי מסך והסברים כיצד אפשר להשפיע על הדירוג של הדף שלה.

ומה עשו הגולשים בתגובה - בדיוק ההפך ממה שהיא קיוותה. הם הורידו לה את הדירוג. למעלה מ-7,000 גולשים נתנו לה את הציון הכי נמוך - 1 מתוך 5. כך, אם הציון של הדף שלה בפייסבוק היה בשעות הצהריים 2.7 כוכבים, אז עד הערב הוא צנח ל-1.8 כוכבים, עד שבלילה הצוות של רגב הבין שאין דרך חזור וביטל את האפשרות לדרג אותה בדף.

הפוסט אגב, נשאר באוויר, ושווה לבקר בו רק לצורך התגובות.