מייק גלובר מונה למנכ"ל חטיבת החיפוש של פריון

פריון משלימה בכך את שרשרת המינויים בהנהלת החברה לאחר מינויו של דורון גרסטל למנכ"ל

חברת פריון  , המתמחה בפתרונות פרסום דיגיטליים, הודיעה על מינויו של מייק גלובר למנכ"ל יחידת ה-Search של החברה. מהלך זה מצטרף לשורה של מינויים חדשים שנעשו באחרונה בארגון מאז כניסתו של המנכ"ל דורון גרסטל באפריל האחרון.

בנוסף למינויו של גלובר, לפריון הצטרפו לאחרונה שורה של בכירים, ביניהם אופיר יעקוביאן בתפקיד ה-CFO, כריס הנגר בתפקיד SVP Product כאשר בהמשך יאוייש תפקיד טכנולוגי בכיר נוסף. בכך מסיימת Perion את סבב המינויים המשלימים את אסטרטגיית פיתוח פתרונות הליבה הטכנולוגיים.

גלובר יחליף את אמיר נחמיאס, שמשמש כיום כמנהל הכללי של יחידת ה-search. השינוי בהנהלת החברה נעשה בהמשך ליעד של החברה לחזק יחידה זו ולחזק את מערכת היחסים עם Bing של מיקרוסופט.

מפריון נמסחר כי גלובר הצטרף ל-InfoSpace בשנת 2000, ומילא תפקיד משמעותי בביסוס הסכמים ארוכי הטווח עם מפיצים אסטרטגיים ועם ספקי ה-search. הוא שימש כנשיא של InfoSpace Inc., ויש לו יותר מ-14 שנות ניסיון בפיתוח עסקי, במכירות ובשיווק.

גלובר: "Perion הוא מותג חדשני, שמחזיק בנתח שוק משמעותי בתעשיית ה-search". דורון גרסטל אמר כי "הניסיון המעמיק של מייק בתעשייה הוא חיוני עבור האסטרטגיה ארוכת הטווח של פריון של צמיחה של עסקי ה-search. מייק מבין ומאמין בשוק החיפוש. תפקידו של מייק יבוצע מ- Redmond בכדי לחזק את הקשר המרכזי שלנו עם Bing של מיקרוסופט".