מישורים תרכוש מרכז קניות בווירג'יניה תמורת כ-8.8 מיליון ד'

השלמת העסקה צפויה להיות עד לסוף הרבעון השני השנה ■ בשלב זה, בכוונת החברה לממן את הנכס ממקורותיה העצמיים

חברת מישורים  מדווחת כי החברה הבת ושותף מקומי שלה חתמו על עסקה עם צד ג' לרכישת מלוא זכויות הבעלות במרכז קניות בשם "Shops at the Arboretum" בעיר ריצ'מונד שבמדינת וירג'יניה, ארה"ב, בתמורה לכ-8.8 מיליון דולר.

השלמת העסקה צפויה להיות עד לסוף הרבעון השני לשנת 2017 וכפופה לקיומם של תנאים מתלים. בשלב זה, בכוונת החברה לממן את הנכס ממקורותיה העצמיים ובהמשך תבחן החברה קבלת מימון חיצוני.

הנכס הנרכש בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-9,500 מ"ר. שני שוכרי עוגן קיימים בנכס - חברת FedEx (בחוזה עד 2027) ורשת חדרי הכושר Gold's Gym, השוכרים יחד כ-45% משטח הנכס.

שיעור התפוסה הנוכחי של הנכס הינו כ-78%. על בסיס הנחת התפוסה הקיימת, צפויים דמי השכירות מהנכס בשנה הראשונה להסתכם בכ-1.15 מיליון דולר. ה-NOI הצפוי מהנכס בשנה הראשונה הינו כ-805 אלף דולר, המהווה שיעור תשואה של כ-9.2%. בנוסף, השותף המקומי של החברה צפוי לנהל את הנכס בתמורה לדמי ניהול באופן שיוסכם בין החברה לבינו.

נזכיר כי בחודש אפריל 2017 חתמה החברה על עסקה לרכישת בניין משרדים בעפולה תמורת סך של כ-30 מיליון שקל. מדובר בבניין הממוקם בסמוך לתחנה המרכזית בעיר על שטח בנוי של כ-7,350 מ"ר, כאשר מתוכו רכשה החברה כ-5,457 מ"ר המשמשים ברובם משרדים המושכרים למשרדי ממשלה שונים. יודגש כי כבר במועד החתימה על הסכם הרכישה, החברה הצליחה לשווק את עיקר השטחים הפנויים שהיו בנכס, ועל ידי כך הצליחה להשביחו וכן להגדיל את היקף התזרימים שמניב הנכס.