ירידות קלות באירופה; עוד ניסוי בטיל בליסטי בצפון קוריאה

היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט לרגל יום הזיכרון; גם בבריטניה לא יתקיים מסחר לרגל חופשה ■ על אף צפי לפעילות מסחר דלילה היום בשווקים העולמיים, בהמשך השבוע צפוי מבול של נתונים שעשויים לקבוע את הטון

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
בורסות אירופה/ צילום: רויטרס

ירידות קלות נרשמות היום (ב') בפתיחת שבוע המסחר בבורסות אירופה, ללא מסחר בבריטניה לרגל חופשה. בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר לרגל יום הזיכרון

 

על פי דיווחים, צפון קוריאה שיגרה טיל בליסטי אשר נחת כעבור מספר דקות כמה מאות קילומטרים מחופי יפן, במה שנראה כהמשך פרובוקציה במערב ובשבוע השלישי ברציפות של ניסויי טילים בדיקטטורה המסוגרת.

יציבות חתמה הבוקר את המסחר בבורסות אסיה, למרות דיווח נוסף על ניסוי צפון קוריאני חדש בטיל בליסטי. בסין לא התקיים היום מסחר לרגל חופשה.

 

על אף צפי לפעילות מסחר דלילה היום בשווקים העולמיים, בהמשך השבוע צפוי מבול של נתונים שעשויים לקבוע את הטון. כך, בסין יפורסם מדד מנהלי הרכש, ביפן נתוני המכירות הקמעונאיות והתפוקה התעשייתית ובארה"ב יפורסם ביום ו' דוח התעסוקה לחודש מאי.

חברת האלקטרוניקה היפנית Sharp  העריכה בסוף השבוע כי תרוויח 59 מיליארד ין יפני (530 מיליון דולר) בשנה הפיסקלית שהסתיימה בחודש מארס. מדובר ברווח שנתי ראשון לשארפ מזה 4 שנים.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]