אורבוטק: עסקה נוספת בסין בהיקף של 24 מיליון דולר

חברת CHOT, יצרנית סינית חדשה בתחום הצגים השטוחים השייכת לתאגיד האלקטרוניקה הסיני CEC, בחרה במערכות של אורבוטק עבור מפעל הייצור שלה

אשר לוי / צילום: איל יצהר
אשר לוי / צילום: איל יצהר

חברת אורבוטק , הפועלת מיבנה ומייצרת מערכות בדיקה למכשירים אלקטרוניים, הודיעה היום (ג') כי זכתה בחוזה גדול נוסף בסין.

חברת CHOT, יצרנית סינית חדשה בתחום הצגים השטוחים השייכת לתאגיד האלקטרוניקה הסיני CEC, בחרה במערכות של אורבוטק עבור מפעל הייצור שלה ב-Xianyang בסין. המפעל, המיועד לייצר את הדור הבא של מסכי טלוויזיה גדולים גרסת TFT (דור 8.6) , צפוי להגיע לייצור בהיקף מלא של 60,000 צגים שטוחים בחודש.

העסקה, הנאמדת בכ-24 מיליון דולר, היא עבור השלב הראשון .

לדברי אדו מיטל, נשיא אורבוטק לתחום הצגים השטוחים באזור הפסיפיק, "עם צמיחת שוק הצגים עבור טלוויזיות LCD גדולות, ממשיכה אורבוטק לספק פתרונות מתקדמים המשפרים את יעילות תהליכי הייצור, ותומכים בטכנולוגיות השוק שהופכות למורכבות יותר. אנו גאים על הבחירה של CHOT בנו, ומאמינים כי הפתרונות שלנו, המבוססים על ניסיון מוכח לצד טכנולוגיות מתקדמות, יסייעו ל-CHOT בדרכה להיות חוד החנית של טכנולוגיות התצוגה המובילות בעולם". 

עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת בסין עליה דיווחה אורבוטק בדצמבר 2016, במסגרתה חברת BOE Technology Group CO., יצרנית סינית מובילה בתחום הצגים השטוחים, בחרה בפתרונות הבדיקה והמדידה החדשניים של אורבוטק עבור מפעל הייצור שלה ב-Hefei בסין, המייצר את הדור הבא של צגים שטוחים גדולים (Gen 10.5). היקפה הכולל של העסקה נאמד בכ-61 מיליון דולר.

צבר ההזמנות של אורבוטק בתחום הצגים השטוחים, במהלך 12 החודשים האחרונים, צפוי להגיע להיקף של כ-300 מיליון דולר עד סוף הרבעון השני 2017.