לא רק בפרטנר: נטפליקס תעלה לשידור גם בהוט

אלטיס, החברה-האם של הוט, חתמה עם נטפליקס על הסכם לשיווק תכניה בסוף השנה ■ בתחילת השבוע דיווחו נטפליקס ופרטנר על חתימת הסכם שיתוף-פעולה שייכנס לתוקף כבר בתקופה הקרובה

נטפליקס מציגה /  צילום: בלומברג
נטפליקס מציגה / צילום: בלומברג

קבוצת אלטיס, החברה-האם של הוט בישראל, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם נטפליקס. בתחילת השבוע דיווחו נטפליקס ופרטנר על חתימת הסכם שיתוף-פעולה.

במסגרת ההסכם של פרטנר עם נטפליקס, יוכלו צופי הטלוויזיה של פרטנר לקבל את נטפליקס בתוך החבילה שלהם, כך שפרטנר למעשה תסלוק אותם בלעדית בתקופה הקרובה. ההסכם בין אלטיס לנטפליקס ייכנס לתוקף כנראה רק בסוף השנה ויכלול את כל המדינות שבהן אלטיס פועלת.

פרטנר צפויה להשיק את שירות הטלוויזיה שלה בשבועות הקרובים, וההסכם עם נטפליקס הוא הסכם עוגן עבורה.

נדגיש כי נטפליקס לא מאפשרת בלעדיות ברמת המדינה, כך שלמרות שחברות טלוויזיה יסלקו אותה, במקביל ניתן יהיה להזמין את שירותיה על גבי האינטרנט ללא הגבלה.

בעקבות ההודעה של הוט מתפתח קרב גרסאות בין החברות, כאשר מקורבים לפרטנר טוענים כי ההסכם של הוט נגזר מההסכם של הקבוצה הבינלאומית, וככזה הוא יותר נחות מאשר ההסכם שלה עם נטפליקס.

לדברי אותם מקורבים, פרטנר תהיה השותף המרכזי של נטפליקס בישראל, וככזו לקוחותיה יוכלו ליהנות מיתרונות בלעדיים. עוד נטען כי בהוט רק אחוז קטן מהממירים יכול לתמוך בנטפליקס, ואילו בפרטנר כל הממירים יתמכו בשירות באופן מובנה בשבועות הקרובים.

מאידך טוענים בהוט כי ההסכם של הקבוצה מדבר בעד עצמו, וכי כל הלקוחות יוכלו ליהנות מהמוצר באופן מלא.