סוף-סוף: כעת ניתן גם באייפון להקליט שיחות בלחיצת כפתור

לראשונה בעולם, הציגה חברת Photofast מוצר חדש וקטן שניתן לחבר למכשיר האייפון, ובעזרתו להקליט כל שיחה נכנסת או יוצאת, מבלי הצורך להשתמש בשרת חיצוני או שיחות ועידה יקרות למיניהן, שנאלצו משתמשי האייפון לבצע עד היום

פוטו-פאסט / צילום: photo fast
פוטו-פאסט / צילום: photo fast

אם אתם משתמשי אנדרויד בסלולר, בוודאי תתקשו להתאפק מלצחוק בכתבה הזו, אבל אם אתם בעליהם הגאים של מכשיר אייפון, תשמחו לדעת שסוף-סוף תוכלו להקליט שיחות טלפון במכשיר האייפון שלכם, כמעט כמו שחבריכם עושים כבר שנים רבות.

לראשונה בעולם, הציגה היום חברת Photofast, בטיוואן, מכשיר הקלטה אותו ניתן לחבר למכשיר האייפון ודרכו ניתן יהיה להקליט את שיחות הטלפון, נכנסות ויוצאות מבלי הצורך להשתמש בשרת חיצוני ושיחות ועידה יקרות למיניהן שהיו צריכים משתמשי האייפון לבצע עד היום.

על גבי מכשיר ההקלטה של פוטופאסט ניתן למצוא כפתור הקלטה ידנית, כפתור פליי להשמעת השיחה וכפתורי ווליום ובצידו האחורי ניתן להוסיף כרטיס זיכרון לצורך שמירת השיחות.

מכשיר ההקלטה יוכל לבצע הקלטה אוטומטית מאפליקציות צד ג' שאפשרו לעשות זאת כדוגמת סקייפ, וואטסאפ וכדו' ולבצע הקלטה ידנית מכל אפליקציה אחרת, כמו למשל אפליקציית ברירת המחדל של אפל לניהול שיחות טלפון.

למי שצריך תמריץ נוסף מדוע הוא צריך את המכשיר הזה, הרי שבעלי אייפון 7, להם הורידו את יציאת האוזניות, יקבלו כאן יציאת אוזניות במכשיר דרכה יוכלו גם לשמוע מוסיקה אם ירצו.

המכשיר נראה בעיצוב מיושן למדי, מסורבל יהיה ללכת איתו מחובר באופן קבוע לטלפון והמחיר שיעמוד על כ-110 דולר, אינו ממש זול, אבל למי שמחפש פיתרון PLUG AND PLAY להקלטת שיחות טלפון באייפון שלו, זה המכשיר עבורו.

כתבתו של אלי חבוש, עורך אתר HTmag.co.il