Gett מרחיבה את שירות המשלוחים לערים נוספות

השירות, שמאז 2015 פועל באזור תל-אביב, רמת-גן, בני-ברק וגבעתיים - יורחב ויוצע כעת ליישובים נוספים, בהם רמת-השרון, הרצליה, פתח-תקווה, בת-ים, חולון וראשון-לציון

גט דליברי, GettDelivery / צילום: יעל אמיר
גט דליברי, GettDelivery / צילום: יעל אמיר

Gett מרחיבה את שירות המשלוחים Gett Delivery ליישובים נוספים ושואפת כי הסגמנט הזה יהווה 20% מפעילות המוניות של החברה בטווח של שנה, כך שמדובר על יעד של 200 אלף שליחויות בחודש.

השירות, שמאז שנת 2015 פועל באזור תל-אביב, רמת-גן, בני-ברק וגבעתיים - יורחב ויוצע כעת ליישובים נוספים, בהם רמת-השרון, הרצליה, פתח-תקווה, בת-ים, חולון וראשון-לציון.

ההתחייבות של Gett היא ששליחי החברה יגיעו בזמן של עד 10 דקות מרגע ההזמנה דרך האפליקציה, כשהשירות מיועד לעסקים וללקוחות פרטיים (לפי נתוני החברה זמן ההגעה הממוצע עומד על 6 דקות).

מחירי השליחות קבועים לפי מחירון, כשהתחשיב הוא 20 שקל לקילומטר הראשון ועוד 4 שקלים לכל קילומטר נוסף. יצוין כי התשלום מתאפשר באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

מנתוני החברה עולה כי קצב הגידול בכמות המשלוחים עומד על כ-25% מדי חודש. כאמור, ב-Gett שואפים לכך שפעילות השליחויות תצמח בהיקף של פי שלושה בטווח זמן של שנה ותהווה 20% מפעילות המוניות של Gett (שעומדת על יותר ממיליון נסיעות בחודש).

עוד מציינים בחברה כי 50% מהפעילות של גט בתחום המשלוחים היא עבור משלוחים פרטיים, סגמנט שפעל עד עבד בעיקר באמצעות שירותי מוניות, כשמרבית חברות המשלוחים מבצעות שילוח לעסקים בלבד.

לאחרונה עלתה Gett לכותרות אחרי שפורסם כי יחד עם מוניות הדר החברה זכתה במכרז נתב"ג להסעת נוסעים מנמל התעופה - תוך הבטחה להפחתה של 31% ממחירון משרד התחבורה לתעריפי הנסיעות. אלא שהצרכנים יכולים בשלב זה לשכוח מההנחה המובטחת, משום שהמכרז בוטל, ונכון לעכשיו הסעת נוסעים מנתב"ג פתוחה לכלל המוניות הרשומות בישראל, כשההנחה אותה קיוו הצרכנים לקבל תישאר בגדר פנטזיה. ביטול המכרז נבע ממחלוקת בין Gett למוניות הדר בדבר היתכנות ההנחה שעל בסיסה זכו השתיים במכרז ומחאת הנהגים בעקבותיה.