חברת SafeBreach נכנסה לרשימת ה-Cool Vendors של גרטנר

חברת הסייבר ואבטחת המידע מתמחה בתחום סימולציות של פריצות ומתקפות

כך תגנו על עצמכם מפני התקפת סייבר / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
כך תגנו על עצמכם מפני התקפת סייבר / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברת הסייבר ואבטחת המידע SafeBreach, שמתמחה בתחום סימולציות של פריצות ומתקפות, נכנסה לרשימת ה-Cool Vendors של גרטנר העולמית בתחום "ניהול וניטור איומים של אפליקציות ודאטה".  מדובר ברשימה של חברות שחברת הייעוץ מסמנת בתחום החדשנות במגזרי טכנולוגיה מרכזיים. 

הטכנולוגיה של סייפבריץ' מאפשרת לצוותי אבטחת המידע בארגון לוודא באיזה אופן יעמדו מערכות ההגנה שלהם בפני מתקפה עתידית וזאת על ידי סימולציה של אלפי מתקפות בזמן אמת - מעין "משחקי המלחמה" שמאפשרים למנהלי האבטחה לסגור פערים לפני שהתקפה אמיתית מתרחשת וזאת מבלי לסכן את המשתמשים, המידע או המערכות הארגוניות.

הפלטפורמה של החברה מאפשרת לצוות אבטחת המידע בארגונים לגלות ולמנוע פערי אבטחה בתוך הרשת, בענן ובנקודות הקצה. המערכת מנתחת את תוצאות כל אחד מתרחישי התקיפות היזומות, מעניקה ניתוח ויזואלי של ההתקפה וממליצה על צעדים פרואקטיביים כדי לא לאפשר לתוקף אמיתי לבצע פעולות דומות. 

גיא בז'רנו, מנכ"ל ושותף מייסד של סייפבריץ': "זהו כבוד להיכנס לרשימה היוקרתית של גרטנר ואנו רואים זאת כאישור נוסף לחזון שלנו לבנות ולהוביל שוק טכנולוגי חדשני. בעזרת הטכנולוגיה שפיתחנו החברות יכולות לכמת את הסיכון האמיתי מפריצה, להוריד את זמן החשיפה שלהם ולקבל תמורה טובה יותר על השקעות האבטחה שכבר ביצעו".

סייפבריץ' הוקמה בשנת 2014 על ידי בז'רנו, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה כמנהל אבטחת מידע בחברות ציבוריות, ואיציק קוטלר, חוקר אבטחת מידע בעל שם בינלאומי ובוגר יחידת 8200. הפלטפורמה של החברה מספקת לארגונים את נקודת המבט של ההאקרים ובכך מעניקה להם יכולת לצפות את המתקפות וכמו כן להוציא את המקסימום מהמערכות הקיימות.

החברה מבצעת באופן אוטומטי מתודות של פריצה ומתקפה מה-Hacker’s Playbook החוקרת את סוגי המתקפות מדאטה אמיתי שנאסף באופן שוטף. מטה החברה יושב בקליפורניה והיא גייסה הון מסקויה קפיטל, דויטשה טלקום, HP, מאבריק וונצ'רס ושלמה קרמר.