סיילפורס השיקה בישראל את מערכת האינטליגנציה המלאכותית "איינשטיין"

המערכת מסייעת לעסקים וארגונים לשפר ביצועים - ע"י ניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח - וזאת בעזרת ניתוח נתונים בזמן אמת ומתן המלצות בהתאם

רובין פישר, VP Salesforce EMEA  / צילום: מורג ביטן
רובין פישר, VP Salesforce EMEA / צילום: מורג ביטן

חברת התוכנה סיילפורס השיקה היום (ב') בישראל את מערכת האינטליגנציה המלאכותית (AI) שנקראת "איינשטיין", שמסייעת לעסקים וארגונים לשפר ביצועים - על-ידי ניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק - בעזרת ניתוח נתונים בזמן אמת ומתן המלצות בהתאם.

המערכת הושקה בכנס Salesforce Essentials השנתי של חברת סיילספורס, שהתקיים היום במרכז הירידים בתל אביב. בכנס השתתפו מנכ"לים, בכירים ומומחים בתחומי CRM ובינה מלאכותית, שהגיעו לדון בשילוב אינטליגנציה מלאכותית בענייני היומיום העסקיים. 

"איינשטיין" מסוגלת לפתח מודלים מיטביים למכירות, שירות, שיווק, מסחר ותחומים נוספים. יכולות הבינה המלאכותית מוטמעות בכל שירות ענן של סיילספורס, כך ש"איינשטיין" יוכל למנף את המידע בתוך המערכת, בין אם מדובר במידע של לקוחות, במידע על פעילויות וב"דיבור" (chatter) - אימייל, לוח שנה או מסחר אלקטרוני. את המידע יוכל "איינשטיין" לשאוב גם מזרמי מידע כמו ציוצים או תמונות, ואפילו מהתקנים מחוברים של האינטרנט של הדברים (IoT).

פלטפורמת שירות הלקוחות של סיילספורס קיבלה רוח גבית בתחילת מאי 2017 בדמות השקעה בהיקף 100 מיליון דולר מקרן Salesforce Ventures של החברה. מדובר בהשקעה בקרן הרביעית החדשה של סיילפורס להשקעות בסטארט-אפים. היא השקיעה ב-4 חברות סטארט-אפ בישראל, כוללOwnBackUp , RedKix, CoolaData ו-Checkmarx.