סיטי בנק שכר שטח של 3,000 מ"ר במגדל עזריאלי שרונה בת"א

סיטי תעזוב את משרדיה במגדל הפלטינום ברחוב הארבעה ותעבור למגדל עזריאלי שרונה החדש ■ היקף העסקה מוערך בכ-35 מיליון שקל ל-10 שנים

מגדל עזריאל שרונה / צילום: ויו פוינט
מגדל עזריאל שרונה / צילום: ויו פוינט

קבוצת עזריאלי חתמה לאחרונה על הסכם שכירות עם קבוצת השירותים הפיננסיים הבינלאומיים סיטי בנק, שתשכור 3,000 מ"ר באחת הקומות הנמוכות של מגדל עזריאלי בשרונה. היקף העסקה, שכוללת גם 35 חניות, מוערך בכ-35 מיליון שקל ל-10 שנים.

הנהלת הבנק תעזוב את משרדיה ברחוב הארבעה, הכוללים שלוש קומות במגדל הפלטינום וחצי קומה בבניין סמוך, ותעתיק למגדל עזריאלי שרונה את פעילותה, הכוללת בנקאות עסקית והשקעות, חטיבת שיווקים, שירותי תפעול ניירות ערך ושירותים לחברות בינלאומיות. מעבדת סיטי בנק הממוקמת בקרית עתידים תישאר במקומה.

את העסקה הובילה מצד קבוצת עזריאלי מנהלת השיווק מרב שלומוביץ-ברק, וחנה וינגולד וסמדר מיכאלוב ממאן נכסים. את עזריאלי ייצג משרד הרצוג פוקס נאמן ושות', ואת סיטי בנק - משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'.

הפרויקט, שמוקם בימים אלה בהשקעה של כ-1.5 מיליארד שקל, צפוי להתאכלס כבר בחודש יולי הקרוב. המגדל כולל 61 קומות מעל קניון, ומתנשא לגובה 255 מטרים. המגדל כולל את שטח הקומה הגדול ביותר הקיים היום בהיצע מגדלי המשרדים בתל-אביב - כ-2,400 מ"ר לכל קומה. בסה"כ יכלול המגדל 118 אלף מ"ר שטחי משרדים שייבנו מעל לקניון בשטח של 11 אלף מ"ר, ששטחים בו משווקים בימים אלה.

מלבד סיטי בנק, חתמה קבוצת עזריאלי על הסכמי שכירות המסתכמים ב-75 אלף מ"ר, וכוללים את פירמת עורכי הדין פרל, לצר, כהן צדק, ברץ ושות', ששכרה שתי קומות בשטח של כ-4,700 מ"ר; חברת ריג'וס הבינ"ל, ששכרה 2,400 מ"ר, חברת Sentinel Labs ששכרה שתי קומות בשטח 4,800 מ"ר, חברת רויאלפילד ששכרה 9,200 מ"ר, חברת Safecharge ששכרה כ-3,500 מ"ר, חברת סימילר ווב ששכרה שתי קומות בשטח 4,800 מ"ר, ועוד.

בעזריאלי טוענים כי סך השטחים שהושכרו ועסקאות שלקראת חתימה עומד על 95% משטחי המשרדים להשכרה שבמגדל.

הסכמי השכירות נחתמו לתקופות של 7-20 שנים בתוספת אופציות, וכוללים גם שכירת חניות בחניון התת-קרקעי של המגדל הכולל כ-1,300 מקומות חניה. דמי השכירות הממוצעים במגדל עזריאלי שרונה עומדים בממוצע על 120 שקל למ"ר ברמת גמר.