3 אפליקציות שימושיות במיוחד לסמארטפון שכדאי להכיר

רובנו עושים שימוש בכ-20 אפליקציות בלבד, בעיקר וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, אבל יש גם כמה אפליקציות שעשויות לשפר לכם את השימוש היומיומי בסמארטפון ■ כל הפרטים בווידאו

אפליקציות חדשות / צילום: שאטרסטוק
אפליקציות חדשות / צילום: שאטרסטוק

בחנויות האפליקציות השונות לאייפון ולאנדרואיד יש מיליוני אפליקציות הזמינות להורדה, אך רובנו מבלים את רוב זמננו בסמארטפון בכ-20 אפליקציות, אולי קצת יותר. את האפליקציות הפופולריות כמו וואטסאפ, פייסבוק, ג'ימייל, אינסטגרם, טינדר ואפילו פנס כולנו מכירים, אבל יש גם כמה כאלה שאתם אולי לא מכירים ועשויות להיות מאוד שימושיות ביומיום.

1. Call recorder

שיחות טלפון עם מוקדי שירות לקוחות, סוכני מכירות וגם מכרים ובני משפחה יכולות להגיע לטונים צורמים וברגעים האלה מי לא היה רוצה ללחוץ על כפתור במסך ולהתחיל להקליט את השיחה? בניגוד ל-iOS, מערכת ההפעלה אנדרואיד מאפשרת להתקין אפליקציות להקלטת השיחות, כך שניתן לשמור את השיחה ולהאזין לה אחר כך. אנחנו מניחים שאם זה היה חוקי בכל המדינות, היה מדובר בפיצ'ר שהוא מובנה כבר בתוך המכשיר, בדומה לשיאומי שהכניסה את זה בצורה מובנית בחייגן. יש אינספור אפליקציות הקלטה הזמינות להורדה, אך המומלצת מכולן היא Automatic Call Recorder. שהורידו אותה בין 100 מיליון לחצי מיליארד משתמשים. ניתן לגבות את השיחות בענן, להעביר אותם למייל, לשמור אותם על הסמארטפון, לשלוח במייל ואפילו דרך וואטסאפ. חשוב לציין שבמכשירים מסוימים כמו נקסוס של גוגל ומכשירי וואווי האפשרות להשתמש באפליקציה כזו חסומה.

2. TrueCaller

כמה פעמים קיבלתם שיחת ספאם ממספר לא מוכר או שיחת עבודה שהייתם שמחים להתכונן אליה כמה רגעים לפני שעניתם? אפליקציית TrueCaller (לאנדרואיד ולאייפון) עוזרת בכל מה שקשור לזיהוי אנשי קשר וספאמרים. האפליקציה תקפיץ בזמן השיחה זיהוי מידי של מי מתקשר אליכם על פי המאגר העצום שיש לה. חשוב לדעת שהמאגר הזה נבנה על ידי המשתמשים, שכן כל משתמש שמתקין את האפליקציה, מעניק גישה לרשימת אנשי הקשר שלו ולוקח חלק בעדכון מאגר הנתונים. האפליקציה זמינה להורדה בחינם עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS ואם אתם מקבלים הרבה שיחות ממספרים לא מוכרים, היא תהיה מאוד שימושים עבורכם. 

3. Unclouded

Unclouded היא האפליקציה המושלמת לניהול חשבונות בענן. כמעט לכל משתמש בסמארטפון יש חשבון ענן אחד לפחות, וברוב המקרים אפילו יותר: מגוגל Photos ודרופבוקס עד גוגל דרייב ו-OneDrivee של מיקרוסופט. האפליקציה מאפשרת לנהל את החשבונות בענן בצורה מסודרת, לקבל נתונים על הקבצים שנמצאים בכל חשבון, כמה נפח זיכרון התמונות תופסות, תזהה אם יש כפילויות בקבצים בין החשבונות השונים ובפועל תאפשר לכם לנהל את סך מקום האחסון שלכם כחשבון ענן אחד.