הדבר הבא? משקפי מציאות מדומה המשולבת בווירטואלית

J-Reality MR הם משקפיים חכמים פרי פיתוח של חברת Jorjin Technoligies מטיוואן ■ הם מאפשרים לזהות ולהגדיר אובייקטים שונים במרחב וגם לעקוב אחריהם ■ הממשק של המשקפיים מופעל ע"י מחוות ידיים

משקפיים חכמות , J-Reality MR / צילום: מתוך הוידאו
משקפיים חכמות , J-Reality MR / צילום: מתוך הוידאו

Jorjin Technoligies, יצרנית מעבדים מודולריים ופתרונות חיבור אלחוטיים מטיוואן הכריזה על ה J-Reality MR, משקפיים חכמים המבוססים על Mixed Reality. הפיתוח שנחשב למתקדם מסוגו בעולם היום נעשה בשיתוף חברת InfinityAR המפתחת פלטפורמת מציאות מוגברת המבוססת על תוכנה וחברת Lumus המפתחת מסכים שקופים עבור מכשירי מציאות מדומה.

J-Reality הן כאמור משקפיים חכמים שהוצגו בתערוכת קומפיטיקס בטיוואן והם מאפשרים לתקשר עם העולם בטכנולוגיית ה-Mixed Reality, שהיא טכנולוגיה המשלבת מציאות מדומה ומציאות וירטואלית גם יחד ומסוגלת להבין את המקום בו האדם נמצא וגם לבצע מעקב אחר אובייקטים.

עוד אפשר למצוא על המשקפיים החכמים: מצלמה קדמית, מיקרופון ורמקולים הממוקמים על המשקפיים. ניתן למקם את המשקפיים מעל העיניים ועל הראש ולשלוט בממשק באמצעות מחוות ידיים. המשקפיים החכמים פועלים על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד ולא דורשים חיבור למחשב או סמארטפון. נכון לעכשיו עדיין לא ידוע על תאריך לשווק המשקפיים והעלות שלהם.