לא רק שואבי אבק: חברת דייסון משיקה מייבש שיער חכם

ה-Dyson supersonic קל לאחיזה, שולט בטמפרטורה כדי להגן על השיער מפני נזקים של חום, שקט יותר, ומהיר יותר

חברת הטכנולוגיה הבריטית דייסון (dyson), שידועה בעיקר בשל שואבי האבק האלחוטיים שלה, משיקה מוצר חדש - מייבש שיער. ה-Dyson supersonic קל לאחיזה, שולט בטמפרטורה כדי להגן על השיער מפני נזקים של חום, שקט יותר, ומהיר יותר.

דייסון השקיעה כ-50 מיליון ליש"ט בפיתוח מייבש השיער במשך 4 שנים. בראש צוות הפיתוח עומד ישי הלמות, ישראלי לשעבר, האחראי על תחום הביוטי בדייסון העולמית.

הסופרסוניק הוא בעל ארבע דרגות טמפרטורה ושלוש דרגות מהירות. הוא משתמש בבקרת חום חכמה המווסתת את הטמפרטורה היוצאת ממייבש השיער, מוודא כי הטמפרטורות לא יעלו על 150 מעלות, ובכך שומר על השערה. חיישן הממוקם בראש המייבש מחשב 20 פעמים בשנייה את הטמפרטורה, ובמידה והאוויר היוצא חם מדי - החיישן מפסיק את פעולת חימום האוויר היוצא ממייבש השיער. כך הוא אינו פוגם בשיער ומגן עליו מפני ייבוש יתר.

למוצר יש מנוע דיגיטלי זעיר הממוקם בידית המייבש- ה-V9 - שמסתובב כ-110 אלף פעמים בדקה ומסוגל לשאוב כ-13 ליטר אוויר בשנייה ולהוציא כ-40 ליטר אוויר במהירות גבוהה. המנוע כולל 13 להבים שפועלים בתדר שקט במיוחד, ולכן הוא פחות רועש ממייבשי שיער אחרים.

המכשיר ישווק בישראל החל מ-15 ביולי ויעלה 1,990 שקל. הוא ישווק אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר ושיווק, יהיה ניתן לרכישה באתר www.dyson.co.il, ברשת אפריל, בא.ל.מ דיוטי פרי ובמספרות המתמחות.