גולד אנד לינקס סייבר חנכה מרכז ביוהנסבורג שבדרום אפריקה

המרכז בן 450 המ"ר מאויש 24/7 ופועל באמצעות טכנולוגיה SIEM SOC של טריפל סייבר, אשר נותן מענה לניטור פעילות חריגה בזמן אמת ■ מרכז ההדרכה והסימולטור פועלים בהובלת אוניברסיטת אריאל

גולד אנד לינקס
גולד אנד לינקס

חברת גולד אנד לינקס סייבר חנכה אתמול (ג') ביוהנסבורג את מרכז ה-SIEM SOC שלה בדרום אפריקה. בטקס השתתפו שגריר ישראל בדרום אפריקה, ארתור לנק, הנספח הכלכלי של ישראל בדרום אפריקה איתי מלכיאור, יעקב הרן, יו"ר חברת טריפל סייבר מקבוצת אמן/אמנת, יו"ר בורסת דרום אפריקה (JSE) ואורחים רבים אחרים. 

המרכז בן 450 המ"ר מאויש 24/7 ופועל באמצעות טכנולוגיה SIEM SOC של טריפל סייבר, אשר נותן מענה לניטור פעילות חריגה בזמן אמת. מרכז ההדרכה והסימולטור פועלים בהובלת אוניברסיטת אריאל בישראל. 

המרכז מאפשר ביצוע סימולציות לתקיפה והגנה בקרב אנשי IT של הלקוחות השונים, מערכות cyber shield של בזק בינלאומי לחברות ISP שונות ובנוסף, שותפות פעולה אסטרטגית עם IBM security ISRAEL. המרכז מהווה היום את חזית הטכנולוגיה הישראלית בדרום אפריקה ואפריקה עצמה.

רועי שפושניק, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר בטקס: "החזון של הבאת הידע והטכנולוגיה לאפריקה מתממש. דרום אפריקה מהווה עבורנו בסיס לחדירה לשווקים במדינות הסובבות וקרש קפיצה להחדרת ידע וניסיון באזורים נוספים". 

איתי מלכיאור, הנספח הכלכלי של ישראל בדרום אפריקה: "אנחנו עדים להתגברות של פעילות של חברות ישראליות בדרום אפריקה, מברכים ושמחים על חנוכת מרכז הסייבר שבו נעשה שימוש במגוון טכנולוגיות ישראליות".

גולד אנד לינקס פועלת מזה מספר שנים בפעילות אינטנסיבית מול חברות נסחרות במשק הדרום אפריקאי ומול גופים פרטיים, וכן משתפת פעולה גם עם ממשלות באפריקה וגופים אחרים בנושא הסייבר. החברה מעניקה שירותים נרחבים של פתרונות סייבר ברמת הבדיקות, התאמה של מוצרים ישראלים והדרכה בכל הרמות והדרגים. 

לחברה פעילות בסינגפור ובפנמה ולאחרונה פתחה משרד גם בקפריסין, כדי לתת מענה לשוק האירופאי. החברה מעסיקה כ-30 עובדים.