חדש ב-Waze: הושקו פיצ'רים חדשים באפליקציית הניווט

יכולת הקלטת הנחיות קוליות עבור אפליקציית הניווט Waze זמינה כעת גם באייפון, ולה התווספה היכולת לשתף את ההנחיות עם חברים ■ כמו כן, שירות שיתוף הנסיעות Waze Carpool עבר עדכון ושדרוג ■ כל הפרטים בווידאו

יכולת הקלטת הנחיות קוליות עבור אפליקציית הניווט Waze זמינה כעת גם באייפון. היכולת המיוחדת, הקיימת כבר מספר חודשים במכשירי האנדרואיד, מאפשרת להקליט את הנחיות הנסיעה באופן אישי. אפשרויות ההקלטה הן אינסופיות, בין אם מדובר בבני משפחה, ילדים או חברים שיודעים לעשות חיקויים מעניינים.

ב-Waze גם הוסיפו אפשרות שיתוף ההנחיות הקוליות עם חברים, בני משפחה או עוקבים ברשתות החברתיות, דבר שבוודאי יעזור לאנשים לרענן את ההנחיות הקוליות שלהם לעתים תכופות.

שירות נוסף שעבר עדכון לאחרונה הוא שירות שיתוף הנסיעות Waze Carpool. לאפליקציה התווספה אפשרות חדשה המאפשרת לנהגים להציע נסיעות בחינם במסלול שלהם. הפיצ'ר החדש מיועד למשתמשים אשר מעוניינים לקיים נסיעות קארפול באופן תדיר, ומוכנים, מעת לעת, להציע נסיעה בחינם על-מנת להגדיל את הסיכויים שלהם לצרף נוסעים לנסיעה. נסיעות המוצעות בחינם יוקפצו לראש רשימת הצעות הנסיעה, ולכן יותאמו מהר יותר ולעתים תכופות יותר.