שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

"לפני כשנה ישבתי ביחד עם שותפיי וחשבנו על בעיית הפרסום 'המעצבן'. שמנו לב שהפרסומות בדיגיטל מגיעות תמיד בזמן הלא נכון... תמיד כשאנחנו בשיא המתח או בדיוק לפני השיר שרוצים לשמוע או הכתבה שרוצים לקרוא, בדיוק כמו הפרסומות בטלוויזיה, העיתונות והרדיו. בעקבות אותן מחשבות חקרנו את התחום וגילינו שאפשר גם אחרת".

כך אומר מייסד "וויני" - אפליקציית משחק חינמית וכיפית העורכת תחרויות נושאות פרסים בלייב, כאשר הפרסומת מהווה חלק מעולם המשחק. בשונה מכל פלטפורמת פרסום שקיימת, ששמה את הפרסומת ליד התוכן הרלוונטי, ב"וויני" המשחק עצמו הוא פרסומת איכותית.

לדבריו, "פיתחנו מערכת חכמה שמאפשרת לעשרות אלפי שחקנים לשחק בלייב ובזמן אמת. לפלטפורמה הטכנולוגית מתלוות יכולות מרשימות של איור, גרפיקה וקריאייטיב, המנוהלים על-ידי צוות מומחים שלנו שתפקידו להתאים ולהטמיע את השפה העיצובית למותג בתוך המשחק או סדרת משחקים תוך בניית עולם תוכן שלם באמצעות איור וגרפיקה המעבירים את רוח המותג בצורה הטובה יותר".